今日去咗註冊,我見到我個名係Group4,一問先知我係White House...算la!都好過Yellow House呀!我同Justine都應該係White House,但Gladys同Carol都去咗Group3(不過唔知係邊個House...)
今日又派咗書單同通告,一睇書單......嘩!D書超貴,不過都算la!再睇下通告......嘩!大大隻字寫住「中一適應課程」,兩個禮拜呀!(雖然我一早就知道...) 我個暑假無咗la! 天音:邊有感誇張呀...兩個禮拜,邊有成個暑假呀...
=============================================
更新一:得我同Carol係White!其他人都唔同....
----------------------------我是可愛的分隔線---------------------------------
咳咳!題外話:我今日終於買到cf la,因為尋日先出...係la,Gladys不知買咗未呢??

|