自從病完之後食野開胃左好多 
不停係咁食(饑餓期),,食窮左肥ling唔少錢lu 
唔好怪我不仁啊xd我都唔想架`
我自己都肥左唔少,,報應啊 
我食野要求高左好多,,甜品食左唔少`
本來最近係唔可以食甜品,炸野,水果,涷飲料 
但我邊有信心忍心喎!? 請原諒弱小既我xd
唉,,我應唔應該去跑下步呢!?等身體可以再好d 
我今日食完下午茶(豬排米線) 
之後再食左藍梅芝士蛋糕,,,幾豐富啊xd
夜晚可以再食多兩碗飯既我  睇下我有幾變態啦-_-|||
下巴有種開始生青春痘既感覺,,,唔好受既 
仲有耳仔好痛,,,俾支粗針插到好痛,,,有d流血
同埋之前咳到腰酸背痛,,,好似啊婆咁,,真係陰公lu
今日講左多廢話,,,請見諒
|