|
|
|
返學*
|
|
|
昨晚3點先訓;今日7點起身`
一起身低血壓-_-好唔舒服~果口唇白到好似見鬼咁 
之後坐左一陣好左好多^___^
食完早餐就出門啦
搭車既時候好暈/3\又熱又辛苦
綜人堂
聽書+做工作紙
科學堂
聽書+抄筆記
小息去左還圖書;隻腳唔知做也 好痛
問呀LING借 之後無咁痛Lu
英文堂X2
睇呀傑借既爛gag書+聽呀傑講既爛gag XD
爛到我唔知笑好定喊好 真係好無奈;..`
中文堂X2
聽詩歌
小息係到玩空戰XD
音樂堂
唱歌+吹笛
普通話堂
同婷傾計+做工作紙
放學同金魚,祉翹送LING返屋企
之後就 
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 84 | » |
|