逛公園*
訓到2點半*
之後自己一個去左大家樂食野`
食完野之後本來想返屋企;
但係好想行下公園;吸下新鮮空氣
當轉換下心情=)
去左湖山公園行左一個圈;.`
望下風景~的確腦都清醒好多;感覺好舒服
然後返左屋企;上左陣MSN~就唔想上啦
咁就一日^_^都唔錯牙<3
時間の:2009-03-29 05:23 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]