冇野好寫........
so貼張冇用既圖片
因為Ling Ling 同MIKI呀好偏心~~!!
靖嵐like黑白色,佢地就買黑白色既生日禮物比佢,
而我個好朋友vivian like 玉桂狗,
佢地就唔比我買,
出得最money係我同LingLing,
但係最桂既係靖嵐果份,
我話我同學果份呢??
佢地就話........
球其啦!!買咩都好!!
( 搞到我好sad )
跟住佢地就話快D啦!!
跟本就冇理過我既感受,
返到屋企就打電話比Elise啦.......
好野~~!!
終於考完試~~!!!
不過......
今日放左學......
就同D同學去買禮物比vivian
同靖嵐.......
我地買左好野呀.....
不過有四十幾蚊比我地去shopping
跟住就去左七十一買燒賣食....
跟住又去左OK便利店到扭
公主YES卡(我覺得佢地好低能)
不過因為要分錢所以我又要
扭(果陣好無奈)~~跟住就返
屋企啦~~!!