哈哈~終於整好個壁報啦..
都唔錯牙,,不過真係做得好辛苦..
可能因為要用粉筆做啦..可能又因為我有小小敏感..攪到我係咁咳..不過冇所為啦..都ko左
其實我一直都係一個夢想主義者
希望人生沒有任何阻礙
順利遇上幸運和幸福
可能我想得比較多=]
不過我比一般人更明白有時要放下智慧才能得到快樂
有智慧有時唔一定係好事
當你什麼都知道時就不會好奇和有興趣
當你估計到後果時你就不會做
傻人有時反而真的有一些福氣
薯片留
其實每個人都有孤單難受時
就算是一個平日多堅強多獨立的人
那時總想有人安撫
為什麼每個人都覺得別人給的愛護未足夠
但總不會說自己付出得未夠
將心比己人誰都是如此
大概這是誰都有孤單時的原因
不過其實笑和哭都是最平凡不過的事
惆悵也沒有用
從心底所有的一切都最自然
不如用心愛著笑著哭著
承認我很失敗
不過我不是為了逃避而生存
據說痛苦的盡頭幸福正在等待我
跌倒又如何
總有一天我都能自己重新站起來
我突然間覺得我真係一個思想好複雜既人--
雙魚座係咪真係雙重人格嫁呢-=重咩講到好似有d恐怖咁 -]..
是但啦..
突然有個奇想..
如果一切都係天意
人就好似一個公仔咁--哈
不過永遠都唔知自己係公仔
天其實一直都控制緊人..
不過人就自以為自己係自己既主人
~只不過係一個奇想
但係咁係咪又表達左咩呢..?!
點算00e排好似失憶咁//咩都唔記得..--
聽日又要番學,,-]真係辛苦..不過暑假個陣又會想番wor**想點..
今日睇左幾米篇既今年夏天--
有d內疚既感覺
曾經有d牙sir..有d朋友
話過會永遠記得..--
不過最後都比時間洗去左啦.-0-
嗯!不過我清楚有時有d野唔一定要時時刻刻 諗住 講住 記住
只要每次不經意諗起既時候會有一絲既笑意
有時諗起可以成為動力都係一件好事黎既'
呵呵~+油啦薯片
其實我不想堅強 不想努力
常會跌倒其實不是皮外傷
笑著扮強 希望得到鼓掌
太過剛強 不會有人留下欣賞
其實所得不太愉快 為何還要為人著想
傷心都顧全他人感受
只是不想做一個敗將
有些夢想繼續發下去
有些事 很煩 很複雜
有些時 很累 很辛苦
最後
都是默默自己承受
有苦自己知
我都不知可以怎樣
我不會發洩 我理別人感愛
我不會傾訴 我怕別人擔心
明白嗎?哭沒有用 不過我不能控制
知道嗎?我努力裝堅強
清楚嗎?沒有人欣賞沒有人在乎的感受
理解嗎?我不想人可憐
如果淚水能沖走哀傷
我失聲痛哭
又有罪嗎?
是要連淚水都忍下才會進步?
人一直認為自己很強
自稱是萬物之靈
的確有時一些東西可以研究
人有能力做到
但連最初的人是怎樣出現也不知
在一些事上人無何否認是比某些動物強
但不等於人是最強
驕傲最後始終也自己承受
人只是世界上的其中一種生物
人一樣無法控制生老病死 一樣有不知道的事
人不強 不過應珍惜所有的
我發現其實生命真係唔在於思想
而係在於行動
有時思想再好再美 都唔會有人知..
始終需要有行動先會有人知
思想只有自己知
人只會睇到行動
所以你思想上諗咩其實唔係咁重要
人無法睇到一個人既思想
不過可以睇到一個人既行動
最後只係想講出我認為既一個重點..
就係行動>思想
所以我要以行動表明我既思想..我既存在-]
我是不是一個傻瓜 ?
是不是?
?
今日看了一篇文章
日本女生是服從 韓國女生是溫柔 台灣女生是嬌嗲 大陸女生是賢淑 外國女生是熱情奔放....至於香港女生就是工作能力見稱
是否正確就無從確定
不過感覺香港文化的確是認為女生成熟能幹或是有型有格才會被人讚揚
之前我的確認為女生應該堅強
也許是被那文章影響了
發覺有時候童星那種老積式的可愛真是叫人吃不消
香港女生始終有時需要有女生的一面
常說女生做作裝可愛的人
會否有些內疚 現在的香港女生
未成年就已經急著穿上黑白灰
我覺得做自己才重要
每個人都有可愛的時期
經常說別人假裝什麼的人
又可否想想別人的感受
每個人都有不同的性格
如果人家是真可愛
又何必''藐''別人呢?
而我雖然不是可愛也不是堅強
不過至少我會體諒不同人的不同性格
琴日發燒燒到百幾到
睇醫生醫生話我抵抗力比一般人差
食左幾次藥,,終於退左燒
有時人自以為可以控制一切但其實一直都係比一切控制
重一直認為自己可以很強
其實連自己的身體都敵唔過
萬般皆是命 半點不由人
點都好..仍然需要堅強