| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2007-01-22 |
今日我欠左Miss Au一樣功課,
又要寫手冊牙,
好采!!
到今日為旨,
只系欠左兩樣功課姐,
唔屎俾人記過...
今日E2就正la,
陳sir冇番,
我勁想Miss Au今日冇番牙,
因為可以唔屎俾佢寫手冊同埋罰企半粒鐘,
好采,
有牙蚊蚊陪我至冇咁悶ja,
thx u 牙!!蚊蚊
本來除左牙蚊蚊之外,
仲有yuki陪我架,
不過陪陪下,
葉玲佢地搵牙yuki跑越野,
跟住yuki又要去跑la,
之後就得番我同蚊蚊la,
不過都要多謝你既,
如果唔係你,
我地就交唔到份project la,
thx u 牙!!yuki
企企下,
就見到我最唔据既人--------------------百佳Angela Ho,
係佢隔離既竟然係----------------------[楊日康]喎.............(唔係好知佢果名點打牙)
我同牙蚊蚊都見到佢地行出行入,
唔通佢地xxx (我唔屎講你都知我講乜架la)
到到踏半,
我同牙蚊蚊去hall睇我地果班既羽毛球比賽,
我地果班三場都贏左A班,
希望我地果班可以好似籃球咁贏左牙!!
T日我地女排既師姐對何南金牙,
我地 唔衰得架,
+油牙!!
|
| 刊登時間︰2007-01-22 10:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 38 | »
|