:: 訪客留言 ::
妖...
今日放學俾牙程打牙...
佢條pk...
打到我q痛...
他媽的...
今日冇去打波..
溫書牙..
就黎ut..
聽日開始保習..
加油...
2星期...
每晚都等你...
覺得自己好白痴...
今日好悶...
係屋企唔知做咩..
我d野豬大改造都未煲完...
下個星期..
要默書牙..
eng同中文..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
e排鍾意田中...
可能佢係天蠍座...
但休我都係有鍾意kame...