| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 12 月 22 日 星期一  |
| 2008-12-22 |
開始放假了,
終於有得休息下啦^口^
今日同mavis出左街,
好耐都無影過相啦,
所以就影左相,
之後去左買禮物俾katie同annie,
希望佢地會鐘意啦,
之後去左睇衫,
唔知係米因為就黎到聖誕節的關係,
到到都咁多人,
不過今日都好高興^v^
但係就大出血了
睇黎要節制下自己先得啦!
唔知今個聖誕會收到咩禮物呢?
好期待呀!!
|
| 刊登時間:2008-12-22 12:42 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 12 日 星期五  |
| 2008-12-12 |
呢排真係好忙呀,
日日都有測驗同報告做,累死人咩,
過埋呢年就可以輕鬆下啦,
不過唔知點解生活都好似過得好唔充實咁,
仍然有好多不如意的事發生,
都唔知自己想點!!
聖誕節就到啦,
希望可以過一個難望ge聖誕啦!
唔知買咩禮物俾佢好呢
呢排mavis好似有了男朋友,
唉,又一個守秘密的人......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2008-12-12 08:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
我們是朋友嗎?  |
知道左你已經同佢一齊左,
我都登你開心ge,
但係你竟然無話俾我同suki知,
咁算係點呢?
難道呢啲野唔可以話俾我知?
但係連啲唔係好熟個啲你都話俾人知,
唔知你點諗我啦,
不過我當你係朋友,
希望以後都係啦,
咁樣好似俾人背叛左咁,
唉,都祝你開開心心啦=.......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2008-11-26 10:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|