今日,12點幾就起o左身~~一起身就做暑期作業,做o左十幾頁......
阿媽,我同二家姐去買嘢,買o左壽司......買o左三百幾蚊,好多嘢喔!!
阿媽去o左買嘢,咁我同二家姐幫手拎嘢.......走上走落,累死我喇~~
一拎完立即食壽司,好好味喔!!
睇電視,我睇「我mis係大佬II」好睇喔!!
哈哈~睇呀睇,睇到唔記得食飯.......我依家先食喔......
唔講喇,好肚餓呀......快D食飯喇~~88~~