← *※ 我板好友 ※*
『愛一個人不一定要擁有,但擁有一個人就一定要好好去愛他』
唉~無奈中@_@
zoetsui
暱稱: 永遠愛你的人
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日係我o既生日呀......
今日唔知開心定傷心.....
10月開始日日都要帶P....
救命呀,,,好辛苦呀......
今日累都我痴孖筋.......
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
【CK姐】~留言板~
【mandy姐】~日記仔~
【mandy姐】~留言板~
【菀滺仔】~日記仔~
【菀滺仔】~留言板~
【花煙姐】~留言板~
【雨君仔】~留言板~
【思思家姐】~日記仔~
【思思家姐】~留言板~
【凱盈】~日記仔~
【凱盈】~留言板~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 508
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


同媽咪去買嘢......>.<好重呀,拎完好累呀~~ 開心 分類: 未分類

今日,12點幾就起o左身~~一起身就做暑期作業,做o左十幾頁......

阿媽,我同二家姐去買嘢,買o左壽司......買o左三百幾蚊,好多嘢喔!!

阿媽去o左買嘢,咁我同二家姐幫手拎嘢.......走上走落,累死我喇~~

一拎完立即食壽司,好好味喔!!

睇電視,我睇「我mis係大佬II」好睇喔!!

哈哈~睇呀睇,睇到唔記得食飯.......我依家先食喔......

唔講喇,好肚餓呀......快D食飯喇~~88~~

 






訪客留言 (返回 zoetsui 的日誌)


yan6a27 於 2006-08-02 04:58 PM 發表:
http://blog.qooza.hk/blog.php?user=yan6a27
↑我新開既日記板呀~
多d上去睇呀~
記住張佢加入你的最愛呀~
^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy6A25 於 2006-07-22 04:58 PM 發表:
http://img15.imgspot.com/u/06/167/23/061544916a60ab24f1150600336.gif
@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy6A25 於 2006-07-19 12:15 PM 發表:
http://blog.qooza.hk/mandy6A25 我個新日記>< 做咩唔擺我logo@@ >< 我都擺左你logo喇~~ 哈哈~~~ 快d擺呀@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦~~你gelogo係咩呀
 
Posted at 2006-07-19 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]