我笫2個憎既人就係佢,,
小小,,
至於點解叫佢做小小,,
咁呢係我個fd改既,,
佢話,,
因為佢到到都大,,
包括:胸呀,pet呀,眼呀,咀呀,等等啦,,
而大既相反詞就係小喇,,
so,,
知啦e家,,
究竟點解我會唔中2佢呢,,
我而家就講,,
咁呢,,
我同我個fd豬皮^^
初初同呀小小佢都幾fd架,,
點知後尾愈黎愈熟,,
佢就見我地好似好好蝦咁,,
叫我地做呢樣做個樣,,
當我地工人咁,,
洗得就洗,,
其實我都唔叫西利呀,,
豬皮佢先勁俾佢蝦呀,,
咁有一次啦,,
小小俾人罰抄喎(我都有份,不過唔講我住),,
咁佢唔記得左抄啦,,
就瀨我個fd,,
話係豬累佢,,
叫佢幫佢抄,,
跟住我地咪串到佢冇聲出(唔夠人串),,
本身佢都仲有成日跟住哂我地既,,
但係佢見我地唔彩佢,,
佢先開始冇叫我地做呢樣做個樣,,
不過我笫2個gd-fd--妍就變左笫3個受害者,,
又叫佢幫佢做呢樣做個樣,,
我已經叫左妍唔好同佢熟架喇,,
希望佢唔會變成我地啦!!!
小小,我地恨你><”
|