| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 4 日 星期二 |
| 2010-05-04 |
分類: 日誌 |
哇哈哈~
幾日冇打qz~
今日既早會,
袁sir終於唔再玩野啦!!!
1DE book 書啦wing,
Miiss Leung(我地班果個呀)講個d野高音呀~~~~~~~~~
IS x2,
區SIR仍然悶到我地嘔,
熱到訓唔到囉。
數學,
con滾angle亂到死(100個唔明)
break,
去食野。
LS x2,
生活素質。
阿Yui、車厘同我一齊作我地班個d人名。
我個名好好聽呀~
連我自己都已經愛上左佢,
我個名係能fing椅呀~
讚好啦!!!!
中文堂,
我地組第2名,
都唔錯啦~
英文,
都係plus啦~
FP,
音樂Rm....
睇野,
笑到牙都冇曬。
小腳腳要我地留堂1個半鐘,
原來好好笑同好好玩嫁,
哈哈~
不過最近4:00就走得啦,
可以去choir囉~~~呵呵
放學,
3條友去行,
1個爆笑,
2個忍住唔可以笑,
我輸左~~ = ="
|
|
發表時間:當日 唔知幾點=]
作者:游泳池
俾CommEnT!!
| 多謝你睇this文章。呵呵!
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 199 | »
|