×﹎不應為失去而哭**應為擁有過而笑.,.× ||`` - QOOZA BLOG 網上日誌
×﹎不應為失去而哭**應為擁有過而笑.,.× ||``
:!|!__,*♥`,!:;我是1個大傻瓜a﹏a`竟會愛上1個壞人*`=)"|`;*!|_●
zoewong32
暱稱: :;`忽忽怡`*`∴!×〞
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想念我嗎?!`*-______-
快樂-v-`*
a﹏a:;:*
癩 了 * -____-,,, 我...
y0y0*`-___-
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
YaH0O 的bl0g`*!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 736
今日人氣: 1
累積人氣: 5243
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 1 日  星期二   酷熱


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 忽忽日記`!

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2008-07-02 01:56 AM
2008 年 6 月 27 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 忽忽日記`!

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2008-06-27 11:06 AM
2008 年 6 月 14 日  星期六   酷熱


想念我嗎?!`*-______- 開心 分類: 忽忽日記`!

20O8年6月14日----☆期六*

1點幾,,我仲未起身,,已經10幾個人打比我啦`*

之後有個白痴人打黎我屋企..我醒了*!

跟住打番比佢地.﹏.!之後就搭的士過去牙盈屋企打雀

呵X2,,,,,嬴左60幾$,,,,係咪好叻女呢Xd`!

打完之後落左街食野,,,

食完10幾,,之後去左森林打機..

12點幾番左屋企-v-`乖女嘿,,

 

-♥×`終於放棄了`
今天20O8年 6月14日,, 5月14日你的1句不愛..就分開了`!
跟你一起4個月-__-`你真的1下子就可以把它忘記!?`
今天跟你分手1個月-!*
還是忘不了跟你1起的回憶,,不停地我腦海中出現`,,
你吾值得我去愛,,我是知道的-!,,
但我真的控制不到自己去愛你;:;"`----是我傻`..今天終於放棄了-V-`!*

我之前害怕分手以後,,,你會避我`*
旦我明白大家總留著一點的距離 .\/.`!
原來自己才是真正的逃避你*:;:
眼神不敢再望到你的眼-3-`
身體不敢再和你接近
因為,,,我自己都不知道,,||


現在什麼都不再想啦。﹏。`
不要為失去而哭`要為曾經擁有而笑;>
希望時間慢慢沖淡吧=]`

弓囍你.﹏.你已經搵到你愛的人啦`!
希望你們能永遠不分離吧*`!

*********************************************************

20O8年6月13日----☆期五*

1番到學-__-聽*!

之後上肥婆堂.﹏.! 訓了*,,

學校D野吾打啦-V-`冇野值得我講Xd`.﹏.`

放學了-﹏-!

番左屋企換3`之後去左坪石陪牙芳同小男人`!

傾傾傾傾傾傾計a﹏a!

8點幾去左檸檸屋企,,,12點幾走左!`

之後又打比小男人叫佢落黎陪我地玩水-v-`

1點幾,,搭的士番屋企,,

玩左成日,,累死我啦`!

不過今日係最開沁的1天`-__-

*********************************************************

冇打bl0g好多日啦-__-`掛吾掛住我嗎?!*

打番呢幾日d野先-v-`*

星期六._.

去左盈b屋企訓a﹏a`

我地2隻野._.成日5點幾先訓-__-`xD`{係渡傾計計計計}

有隻肥豬4點就訓蓍左啦-3-`{真屎}Xd`,,

訓到12點幾-__-比明明小朋友嘈醒左,,,衰衰衰-_-`

之後1點幾丫恩上到黎起身打馬吊-_-`  y0y0*嬴左50幾$.,.

打到7點幾之後番左屋企啦xD`  累死我啦*`._.

*********************************************************

我N年先打bl0g,,最小1人留5個Cm比我啦,,,

如果吾係我會好嬲嬲嬲嬲嬲架a﹏a`*

*********************************************************

發表時間:2008-06-10 04:46 PM  [ 訪客留言(44) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 6 月 4 日  星期三   雨天


快樂-v-`* 感動 分類: 忽忽日記`!

20o8 年 6 月  4 日**.,.☆期三

☺:;我是1個大傻瓜a﹏a`竟會愛上1個壞人*`

如何忘掉跟你的曾經..遺忘掉的記憶
當我閉上眼的時間便會去回味跟你一起的回憶,,曾經觸及過的餘溫
叫我怎捨得去放下你,,叫我怎去逃開你
為何還是放不下你,,是否我真的愛得太深了*`
相信你已經找到你的新女朋友,,旦是為什麼我一點也不替你高興..
我的心還是很痛-﹏-`       我是否真的很傻?!`
其實你一直究竟當我是什麼?!  朋友? 同學? 還是被你玩弄的人`?
常常令自己恨你,,旦我真的做不到`因為我還愛你*`
我真的很想離開這裡,,,
忘記跟你一起的回憶`
到我真的要離去*,,你會念掛嘛?!*
       ♥; 分手快樂嘿*`{-v-}

************************************************

朋友永遠是最重要的a﹏a`
     只要有你們我才會感覺得快樂*`
         babii們a﹏a`我愛你們喔 a\_/a`

********************************

20o8 年 6 月 3 日**.,.☆期二

又要番學-3-`唉*!! {好累}*

1番到學校,,入禮堂-﹏-

又聽:)=3=   悶*

上堂-﹏-悶悶悶/3\,,因為爸爸無番,,想念他xD`

上堂落堂-33333-`

lUnCh -﹏-`出左去買番學校食,,,

之後又上堂落堂-v-`*

放學去左-v-`做服務令,,,

累到仆街-3333-凸凸凸*`

5;00放學番屋企-v-`乖乖乖乖

********************************************

睇完要留Cm架-3-`

********************************************

20o8 年 6 月  2 日**.,.☆期一

番學-__-`落雨,,討厭*

上課室,,,聽聽聽-x-

聽完-﹏-`上P.eeee堂,,

打羽毛球a﹏a`{最好玩的1堂}呵呵xD`;)

小息-v-`*美味,_,'

上堂落堂!﹏!

lUnCh-﹏-*留左係學校食.,.

之後上堂訓到落堂a﹏a`正*!

放學-x-`番屋企訓覺@\/@

**********************************************

20o8 年 6 月 1 日**.,.☆期日

新的1個月,,新的開始*◆*!

病了-﹏-`*

起身-3-`玩電腦,,,

玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩-v-`

食食食食食食食食食食食-v-`

肥死我啦Xd`a﹏a*

甘又1日啦-﹏-`

****************************************

t0:某人*

我還是愛你,,你會知道嗎?!`

我想再次跟你1起,,旦我知道是沒有可能的,,

旦請容許我繼續妄想吧!`=v=`

****************************************

20o8 年 5 月 31 日**.,.☆期六

1起身,,,搞搞搞

之後番教會t^T`

番完同牙恩出去Mk-__-*

行行行,,,食食食,,,買買買 a__a`

哈-v-`累死我啦*!-﹏-`;

吾打啦-__-留Cm牙*

*************************************************** 

很想離開這裡,忘記跟您的回憶;`到我真的離去;您會念掛嘛;?!`

***************************************************

20o8 年 5 月 30 日**.,.☆期四

番學-﹏﹏-`累**

上堂*****落堂

y0;:;*  lUnCh...出左去食* {gO0d}!

上堂=3=`落堂=3=`

放學a__a*

******************************************

20o8 年 5 月 29 日**.,.☆期四

番學-﹏-*討厭';|]

上堂落堂-_-! 好鬼悶丫-[]+*

小息-﹏-*傾計計計計計;!

宗教堂-3-,,爸爸..媽媽..屎忽煒玩xD`癩了-*";

之後上堂堂堂堂-﹏-落堂*

lUnCh +_+`出去食!!

上堂落堂-3-`玩玩玩xD**y0;::

放學-__-番屋企.,.乖女*v*`

************************************

20o8 年 5 月 28 日**.,.☆期三

-﹏﹏﹏-`1番到學校上課室,;*

聰聰聰-[]-* 悶悶悶-﹏-*

上堂等落堂.,;'

lUnCh..,,..`出去食野*!

上堂._.玩玩玩玩玩,,,

放學-﹏-`

************************************

跟你分手1 4 日了,.,

到現在我還愛你-_-但已經不再重要了**!,

雖然明知等不到亦要等-3-`是我太傻嗎?!

就算我不能跟你1起,,,你也要開心地生活**

*******************************************

雖然我有嘗試過放棄,,但我做不到*

發覺始終無人可代替你在我心中地位;!

為你哭了多少個晚上`你可會知道嗎?'

I hatE y0u(:因為你,,所以讓我學會了心痛-__-*`

希望:`即使失去了你;你都會把這段情記著在心裡?!<3不會忘記吧._.`*

**************************************************

發表時間:2008-06-05 12:45 AM  [ 訪客留言(57) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 5 月 26 日  星期一   晴天


a﹏a:;:* 無奈 分類: 忽忽日記`!

5月24日----星期六

1起身.,.搞搞搞*

之後番學學=﹏+*  放11點幾*

之後番屋企.,.,.,搞搞搞*

1點幾-V-`出左去aPm.,.

去左M記食野a﹏a*::

之後,,

去唱Kkkkkkkkkk-__-

嘻嘻;:;*  y0y0...

行街街街-3-,,累累累*!

 

5月25日----星期日

起身a﹏a*搞搞搞;;

2點幾出左去藍田-3-,,

呵-B-`有野做Xd ^﹏^*

10點先番到屋企._.`"

累死我啦-_-`*

 

5月26日----星期一

1起身-3-*累到我吾想起身.,.

番到學校就入禮堂*: 聽聽聽 t^T.,.

上P.eeeeeeeeeeee堂抄野.,.fUcK*

中文堂-﹏-睇野*{g0od}

英文堂a﹏a*訓覺,,

上堂落堂^﹏^

lUnCh`出去買番學校食xD.,.

今日心情吾好>_<`比人激.,.

-33333333333-

之後訓覺-V-`訓足2堂*正Xd`

上堂落堂-3-`

放學番屋企*乖乖乖

.\__________/.*

發表時間:2008-05-26 06:36 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]