| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 忽忽日記`! |
|
| 發表時間:2008-07-02 01:56 AM |
2008 年 6 月 27 日 星期五  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 忽忽日記`! |
|
| 發表時間:2008-06-27 11:06 AM |

想念我嗎?!`*-______-  |
分類: 忽忽日記`! |
|
20O8年6月14日----☆期六*
1點幾,,我仲未起身,,已經10幾個人打比我啦`*
之後有個白痴人打黎我屋企..我醒了*!
跟住打番比佢地.﹏.!之後就搭的士過去牙盈屋企打雀
呵X2,,,,,嬴左60幾$,,,,係咪好叻女呢Xd`!
打完之後落左街食野,,,
食完10幾,,之後去左森林打機..
12點幾番左屋企-v-`乖女嘿,,
-♥×`終於放棄了`
今天20O8年 6月14日,, 5月14日你的1句不愛..就分開了`!
跟你一起4個月-__-`你真的1下子就可以把它忘記!?`
今天跟你分手1個月-!*
還是忘不了跟你1起的回憶,,不停地我腦海中出現`,,
你吾值得我去愛,,我是知道的-!,,
但我真的控制不到自己去愛你;:;"`----是我傻`..今天終於放棄了-V-`!*
我之前害怕分手以後,,,你會避我`*
旦我明白大家總留著一點的距離 .\/.`!
原來自己才是真正的逃避你*:;:
眼神不敢再望到你的眼-3-`
身體不敢再和你接近
因為,,,我自己都不知道,,||
現在什麼都不再想啦。﹏。`
不要為失去而哭`要為曾經擁有而笑;>
希望時間慢慢沖淡吧=]`
弓囍你.﹏.你已經搵到你愛的人啦`!
希望你們能永遠不分離吧*`!
*********************************************************
20O8年6月13日----☆期五*
1番到學-__-聽*!
之後上肥婆堂.﹏.! 訓了*,,
學校D野吾打啦-V-`冇野值得我講Xd`.﹏.`
放學了-﹏-!
番左屋企換3`之後去左坪石陪牙芳同小男人`!
傾傾傾傾傾傾計a﹏a!
8點幾去左檸檸屋企,,,12點幾走左!`
之後又打比小男人叫佢落黎陪我地玩水-v-`
1點幾,,搭的士番屋企,,
玩左成日,,累死我啦`!
不過今日係最開沁的1天`-__-
*********************************************************
冇打bl0g好多日啦-__-`掛吾掛住我嗎?!*
打番呢幾日d野先-v-`*
星期六._.
去左盈b屋企訓a﹏a`
我地2隻野._.成日5點幾先訓-__-`xD`{係渡傾計計計計}
有隻肥豬4點就訓蓍左啦-3-`{真屎}Xd`,,
訓到12點幾-__-比明明小朋友嘈醒左,,,衰衰衰-_-`
之後1點幾丫恩上到黎起身打馬吊-_-` y0y0*嬴左50幾$.,.
打到7點幾之後番左屋企啦xD` 累死我啦*`._.
*********************************************************
我N年先打bl0g,,最小1人留5個Cm比我啦,,,
如果吾係我會好嬲嬲嬲嬲嬲架a﹏a`*
********************************************************* |
| 發表時間:2008-06-10 04:46 PM [ 訪客留言(44) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 6 月 4 日 星期三  |
快樂-v-`*  |
分類: 忽忽日記`! |
|
20o8 年 6 月 4 日**.,.☆期三
☺:;我是1個大傻瓜a﹏a`竟會愛上1個壞人*`
如何忘掉跟你的曾經..遺忘掉的記憶
當我閉上眼的時間便會去回味跟你一起的回憶,,曾經觸及過的餘溫
叫我怎捨得去放下你,,叫我怎去逃開你
為何還是放不下你,,是否我真的愛得太深了*`
相信你已經找到你的新女朋友,,旦是為什麼我一點也不替你高興..
我的心還是很痛-﹏-` 我是否真的很傻?!`
其實你一直究竟當我是什麼?! 朋友? 同學? 還是被你玩弄的人`?
常常令自己恨你,,旦我真的做不到`因為我還愛你*`
我真的很想離開這裡,,,
忘記跟你一起的回憶`
到我真的要離去*,,你會念掛嘛?!*
♥; 分手快樂嘿*`{-v-}
************************************************
朋友永遠是最重要的a﹏a`
只要有你們我才會感覺得快樂*`
babii們a﹏a`我愛你們喔 a\_/a`
********************************
20o8 年 6 月 3 日**.,.☆期二
又要番學-3-`唉*!! {好累}*
1番到學校,,入禮堂-﹏-
又聽:)=3= 悶*
上堂-﹏-悶悶悶/3\,,因為爸爸無番,,想念他xD`
上堂落堂-33333-`
lUnCh -﹏-`出左去買番學校食,,,
之後又上堂落堂-v-`*
放學去左-v-`做服務令,,,
累到仆街-3333-凸凸凸*`
5;00放學番屋企-v-`乖乖乖乖
********************************************
睇完要留Cm架-3-`
********************************************
20o8 年 6 月 2 日**.,.☆期一
番學-__-`落雨,,討厭*
上課室,,,聽聽聽-x-
聽完-﹏-`上P.eeee堂,,
打羽毛球a﹏a`{最好玩的1堂}呵呵xD`;)
小息-v-`*美味,_,'
上堂落堂!﹏!
lUnCh-﹏-*留左係學校食.,.
之後上堂訓到落堂a﹏a`正*!
放學-x-`番屋企訓覺@\/@
**********************************************
20o8 年 6 月 1 日**.,.☆期日
新的1個月,,新的開始*◆*!
病了-﹏-`*
起身-3-`玩電腦,,,
玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩-v-`
食食食食食食食食食食食-v-`
肥死我啦Xd`a﹏a*
甘又1日啦-﹏-`
****************************************
t0:某人*
我還是愛你,,你會知道嗎?!`
我想再次跟你1起,,旦我知道是沒有可能的,,
旦請容許我繼續妄想吧!`=v=`
****************************************
20o8 年 5 月 31 日**.,.☆期六
1起身,,,搞搞搞
之後番教會t^T`
番完同牙恩出去Mk-__-*
行行行,,,食食食,,,買買買 a__a`
哈-v-`累死我啦*!-﹏-`;
吾打啦-__-留Cm牙*
***************************************************
很想離開這裡,忘記跟您的回憶;`到我真的離去;您會念掛嘛;?!`
***************************************************
20o8 年 5 月 30 日**.,.☆期四
番學-﹏﹏-`累**
上堂*****落堂
y0;:;* lUnCh...出左去食* {gO0d}!
上堂=3=`落堂=3=`
放學a__a*
******************************************
20o8 年 5 月 29 日**.,.☆期四
番學-﹏-*討厭';|]
上堂落堂-_-! 好鬼悶丫-[]+*
小息-﹏-*傾計計計計計;!
宗教堂-3-,,爸爸..媽媽..屎忽煒玩xD`癩了-*";
之後上堂堂堂堂-﹏-落堂*
lUnCh +_+`出去食!!
上堂落堂-3-`玩玩玩xD**y0;::
放學-__-番屋企.,.乖女*v*`
************************************
20o8 年 5 月 28 日**.,.☆期三
-﹏﹏﹏-`1番到學校上課室,;*
聰聰聰-[]-* 悶悶悶-﹏-*
上堂等落堂.,;'
lUnCh..,,..`出去食野*!
上堂._.玩玩玩玩玩,,,
放學-﹏-`
************************************
跟你分手1 4 日了,.,
到現在我還愛你-_-但已經不再重要了**!,
雖然明知等不到亦要等-3-`是我太傻嗎?!
就算我不能跟你1起,,,你也要開心地生活**
*******************************************
雖然我有嘗試過放棄,,但我做不到*
發覺始終無人可代替你在我心中地位;!
為你哭了多少個晚上`你可會知道嗎?'
I hatE y0u(:因為你,,所以讓我學會了心痛-__-*`
希望:`即使失去了你;你都會把這段情記著在心裡?!<3不會忘記吧._.`*
************************************************** |
| 發表時間:2008-06-05 12:45 AM [ 訪客留言(57) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 5 月 26 日 星期一  |
a﹏a:;:*  |
分類: 忽忽日記`! |
5月24日----星期六
1起身.,.搞搞搞*
之後番學學=﹏+* 放11點幾*
之後番屋企.,.,.,搞搞搞*
1點幾-V-`出左去aPm.,.
去左M記食野a﹏a*::
之後,,
去唱Kkkkkkkkkk-__-
嘻嘻;:;* y0y0...
行街街街-3-,,累累累*!

5月25日----星期日
起身a﹏a*搞搞搞;;
2點幾出左去藍田-3-,,
呵-B-`有野做Xd ^﹏^*
10點先番到屋企._.`"
累死我啦-_-`*
5月26日----星期一
1起身-3-*累到我吾想起身.,.
番到學校就入禮堂*: 聽聽聽 t^T.,.
上P.eeeeeeeeeeee堂抄野.,.fUcK*
中文堂-﹏-睇野*{g0od}
英文堂a﹏a*訓覺,,
上堂落堂^﹏^
lUnCh`出去買番學校食xD.,.
今日心情吾好>_<`比人激.,.
-33333333333-
之後訓覺-V-`訓足2堂*正Xd`
上堂落堂-3-`
放學番屋企*乖乖乖
.\__________/.* |
| 發表時間:2008-05-26 06:36 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 13 | »
|