|
``杏``
|
|
暱稱: ``杏`` 性別: 女 國家: 香港 地區: 觀塘區
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 10 月 5 日 星期四  |
| 可憐可憐~ |
先講慘事先啦~
係上個星期四係學校ge升旗日,
因為我都要升
咁我咪早d起身lo
點知一起身就肚痛啦
好彩都冇遲到
不過~
我落到去等ge時候
格車已經走左lu
果陣只不過係37分咋
因為趕住返去ge原顧
在下就去左坐的士lu T^T
要30幾蚊lo
不過果c機找多左$
係我ar ma
so咪立埋佢lo
$1.4 lo
^^
之後放學佢仲話佢地係38分先走
我頂~!
我隻錶好準ge
佢話我隻錶錯~!?
去死啦妖~
總之果c機同保姆都唔係好人啦~
|
...  |
好多日冇打添...
今日打番哂先 |
2006 年 9 月 27 日 星期三  |
T^T  |
係關於琴日ge
琴日~朝早去等車果時
見到格非常熟ge校車,
但係我冇理佢
到我過到去等車果到
D人同我講話:
係果格啦,7號車壞左
但係果時格車已經開緊
好彩~
都上到車
不過,果c機可能係shop ge
佢竟然話我唔知醒wo
天冇眼呀,
我果個時間我地ge 7號車都未黎呀~
之後上到車冇唒位
得番個2 cm x 2 cm ge位
我個petpet邊有咁細呀~
咁咪就坐地下lo
唉~總之果格車就唔係人搭ge啦
今日部機shop左,打唔到其他顏色
冇野好講lu,88~
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | » |