|
|
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
| 中秋節快樂,,,, |
分類: 未分類 |
大家中秋節快樂,,,,
一陣7:30我出去玩啦,,,
聽日先補打番啦,,,
bibi!!
==============
後加:
我就7:45落左去,,,
佢地就話7:45,,
點知等到8:00先黎齊,,,,
珊係最後一個,,,
所以要,,,
但係我地搵唔到位...
比逼,,,
要上山頂,,,
行到成隻狗咁,,,
勁攰,,,,
跟住行行下,,,
mk 打黎話叫我地接佢,,,
玩野咩,,,,
差唔多到先叫我地,,,
跟住真同牙倫真係夠義氣,,,
落番去,,,
跟住我同vicky,,珊佢地係到玩,,,,
完全冇理到班男仔,,
過左一陣,,,
亨又打黎問我地係邊,,,
叫我地接佢...
我冇理佢,,,,
cut線,,,
跟住mk上到黎,,,
佢地個個好似岩岩沖完涼咁-----濕晒,,,,
跟住玩玩下,,
見到朗朗同小明(唔知係咪小明),,,,
佢地話要玩誠實與大膽,,,
差點害到我的初吻沒有了,,,,
幸好,,,
轉唔中我,,
朗朗都有玩,,,
佢玩玩下都唔玩,,,
朗朗
真係好cute牙,,
玩玩下,,,
vicky話走,,,
佢拉住我,,
我拉住珊,,
mk佢地話我地淆底...
我地行,,,,
落左去,,
又行番上黎,,,,
跟住,,,
我地3條友上番黎,,,
見到佢地個個都好唔据,,,
特別係mk,,,
跟仕佢地話走,,,,
唉,,,
真係慘,,
上左黎先話走,,,,,
我同珊,,ruby落左去下面個公園傾計,,,
我仲聽到d野,,,
搞到我o晒,,,
冇可能啦,,,
好明顯係民聽錯啦,,,
傾到11:45,,
珊同ruby又話走,,
但係我未走,,
仲同緊我個小學fd玩緊,,,
bring左佢地落去,,
又行番上黎搵媽媽,,,
同我個小學fd玩到1:30走左lu,,,
好攰....
好耐未試過咁晏先訓,,,
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|