今日諸事不順...俾公事同私事搞到個人好DOWN~
好攰...已經唔夠訓GA啦,仲要俾咁...
唔想再講喇,因為已經冇氣~~~
好想快D放假~~
好想咩都唔使諗~
好想自閉...
呢幾日超級凍!!!完全唔想係條街度~
但係...我今日要陪media去個client個新counter度影相
仲要得自己一個人去(我上司唔去呀><")
好緊張呀,咩都係第一次~~
個media因為有野做,遲左半個鐘,我又早左小小,
所以乘機行下街^^
不過咁凍既天氣,自己一個行街好似好慘咁~
anyway 好彩最後成個過程都ok~
第一次outdoor,岩ga喇,唔好俾d咁難搞既野我就ok ga喇^^
雖然新年過左好耐,不過都想同大家講聲:新年快樂~~~
今年已經唔再係學生喇~雖然有時都好懷念返學果種生活,
(尤其係天氣凍唔想起身返工gei時候)
不過,我都好慶幸自己可以做到想做gei野,
上司對我好又肯教我野,公司其他人都對我好好~
好滿足ga喇~~
雖然有時多野做到嘔,但當睇到報紙、雜誌有自己既作品,
果種感覺真係好開心,好滿足
新一年希望事事順利,升職加人工、快d有自己assistant