6-6-09 (SAT) Model Burmie @ 東涌
6-6-09 (SAT)
Model Burmie @ 東涌
更多----> http://www.fotop.net/zoie113hk/Burmie060609
5-6-09 (FRI)
Model Burmie @ 黃金海岸
更多--->http://www.fotop.net/zoie113hk/050609
剛收到早前fashion show 的照片...
唔該晒Queen send返D相比我!!
真不好意思...15/6我在台灣..
grad din 幫不到你化妝了!!
我回來香港再找你^^
04-06-09(THU)
今日下午去左隔離邨幫3位靚女化妝..
行過去5分鐘就到好近啊!!
同3位靚女都好傾得埋...
邊化妝..邊吹水..邊笑....
Joffe 講野實在好攪笑囉!!
仲有唔該Anna 咁快send返 D合照比我!!
thank you!!!! Lucy , Joffe , Anna 比我post 你地D相出黎呀!!!
2-6-09 (TUE)
今早去左深水埗亞wing家幫她化個靚妝..
我同亞wing是在一個鞋款設計比賽頒獎禮上見過一次....
(上次是幫她們的model 化妝...)
之後我們竟在網路上再遇到..這就是緣份!!
今次幫她化妝是因為她要出席廣州的頒獎禮呢!!!
今次她也有幾款設計入圍了...
我相信你一定得獎的!
祝福你!!回來告訴我啊!!!