因為返學~我得星期5,6,日可以用電腦
so~得尼3日可打xg/qooza~
今日~
返學等放學...
放左學同林tim.智勇佢地過左新城市
買左本書同Figure~
之後就返企屋囉......
ps:Linkin Park 11月尼hk
11月20號係Asia World Arena 有演唱會~
有意講低~(e+仲未有人倍我..我想去呀~ >3<)