|
|
 。 2006 年 2 月 11 日 星期六 。
|
|
返工。 |
|
今日整無型整左成,=^=今日返工,原來諗住叫埋老如.但係雲姨話唔想教咁多新人.等我做熟左先叫其他喎!唉∼都估到好慘架啦!五點半去到,肥叔叔教我d台既no.都記得幾好既{其實唔多好}不過算啦。其實都唔算話太辛苦既,不詔我係新人.係咁比人點囉真係!唉∼真係慘∼*仲打糷野添呀我,嗚嗚∼∼*好慘好彩無比人鬧炸∼*
好無奈囉真係..又知係個到做乜∼*9點個陣媽咪黎左,真係好想喊∼*返工好慘,如果有老如陪,我諗會無咁辛苦。跟住媽咪去左打麻雀,放工去搵佢,10點幾個陣先開飯,個陣我個胃好痛!唉∼緊係啦..都唔定時食飯,平時爸爸好早煮飯架嘛>.<”病到返屋企呀!!慘!11點放工,就去左搵媽咪,同佢一齊返屋企!媽咪問左我好多野.又問我辛唔辛苦,我點敢同佢講辛苦呀∼*
其實我返工為左邊個?都係為左佢,我真係唔想佢咁辛苦,仲要比埋我地d零用錢,我需要既又好多,佢點比到我?佢都同我講過,有邊個父母唔係想將最好比d仔女,我媽咪都唔例外,佢都試過喊住咁同我講,唔係點?爸爸媽媽為左我地放棄左好多野!幸福,工作,精神,仲有好多好多我都唔知既,佢地都係為左我地。自己又唔生性成日都係到煩佢。爸爸媽媽比到我既有好多,雖然已經好夠,但係我都係想自己搵自己既錢,有好多原因我想返工。不過好肯定,我會因為佢好好咁返落去,我唔會同佢講有幾辛苦,雖然佢見到我個樣就知有幾唔好做!不過,我都唔會認真係辛苦。
其實都幾好呀!我幾晚都無教好訓!宜家可以好好咁訓一教lu!神,我有向你傾訴,你都聽到,是嗎?今晚我終於有一覺好睡了!感謝神,給我一個美好的一天,仄2判1狠9叨7床戈會1,感謝神!*
返到屋企打左日記,同埋搞臺校友會d野,就洗白白,,訓教lu∼∼*
|
|
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 667 | 668 | 669 | 670 | 671 | 672 | 673 | 674 | 675 | 676 | ... | 864 | »
|