今日2點幾起身,3點幾出去,去左旺角,行下女人街,旺中,波鞋街,小如同阿朗係條街到係咁玩,打來打去,之後唔知行咩,行到8點幾,小如買左2件衫,跟住小如同阿朗係地鐵度玩,但佢地冇整到其他人∼勁,我想買對鞋,但因為阿朗要去逸東陪女,所以要走
今日好鬼攰,起身冇幾耐阿朗上左來燒我屋企-.-好彩俾我淋熄左...之後冇幾耐落左去搵小如,跟住同阿聲,展圖出左去,出去個時小如嘔>.<因為果個司機開車開得好撚慢,又搖下搖下,到荃灣冇幾耐俾3隻龜係咁啤-.-,之後去左九龍城等我表妹,跟住又要等佢個朋友,等等下阿朗個d去左長沙灣剪頭髮...之後我同表妹同埋佢個fd去左剪頭髮,但係剪得好怪,可能我唔慣掛,個度d髮型c真係幾好人,但係要85$.$之後得我同我表妹係到行,行左好鬼耐
今日病左,訓到12點幾...所以冇去到陸運會,之後7點幾去左逸東玩,之後係3號困lift-.-有7個,我,黃強,大麻,阿朗,展圖,阿古,阿香,就來暈∼真係第一次困...好鬼辛苦,之後去左富東玩,坐左陣就走左
今日超仆街,返到去唔知做咩,又落雨,又好撚凍,仲要俾阿sir收左件衫,我得返件短袖衫,又大風,又大雨,又一個人戇尻尻坐係度,大佬啊,收左都好應該俾件野我著住都好啦,好彩d同學好人,借俾我著陣-.-之後有人叫我跑4x400班際,我冇跑到,不過我真係幾想跑,但係我d煙冇位放,我發覺d人好好,支持跑步個d同學仔,叫口號都叫把聲沙曬都叫,真係幾好,佢地做野真係好鬼認真,之後返到東涌都係尻下尻下
今日冇上過堂,係咁俾人D-.-我發覺呢排我戇尻左好撚多,跟住又俾龜屌,50下掌上壓,D煙報銷,正仆街,沒有一個會對你好-.-屌~原來想拖住自己喜歡的人過聖誕真是那麼難,∼主:是不是我得罪了您,次次都係咁...