Create a MySpace Playlist at MixPod.com
我有好多功課 @.@ 唔想做呀> < 我好悶!!!明天我"n"fanny(6e 14果個)shopping <<< 好happy!!!!XD"
近排上唔到網 @.@ 悶死我啦~~T^T
今日.
我上中學啦.
我識左個女仔.
她坐係我後面.
所以我冇咁悶.
我的學號又係24- -
有好多回條> <
明天上中學啦> <!!!!!!好happy呀!!!!希望同同學相處得很好!!!!!!!!XD
好唔捨得我的朋友~
但係我冇喊....
我係心裡喊....
T T
very unhappy!!!!!!!!!!!!
我唔會唔記得p.6的朋友..