林X慈:::
你知唔知我真係好憎你呀??
...你冇病下嗎?
我都同你冇FD做啦...
點解你仲要係人地面前話我..
如果我係MK+KID..咁你係咩??
好心你啦*唔好咁作賤自己啦!!
果次見到你我都特登扮唔識你..唔好咁啦*
我同你真係冇FD咖做啦!!
今日同魚..敏慈去左KT IVE...
果到有個類似CW既野..
魚著左婚紗..敏著左lolita...佢地好令牙..
我就做左佢2個既經理人..
雖然好?..但係都好開心....
不過唔開心既係..好多攝影師哥哥好冇禮貌"'
影左好多相..下次一次過post""
敏...魚::唔好唔記得..我地要一齊買和服..
一齊去秋祭::既約定""
心情依然唔好.....但係又可以點.....
baby]]]"""I still wait for you.....
好想同返你一齊...""唔知你點諗呢????
星期日同家姐去影相...."""去三家村...
希望唔會好熱啦..""
好窮牙...又要草900$$買果條鏈..又要草500$買衫...
冇錢啦""
生日願望:::(唔好話我貪心"""**)
朋友方面:::同個個fd...姊妹感情可以好?""
唔想成日嘈...我想你地永遠係我身邊...""
魚..敏..yo..ling..千嵐...forever fd""
敏慈::同你識得最耐...大家打過....嘈過..開心過...失落過::
但係你始終係我最好既姊妹....
7年感情..冇人比得上.
.我好記得..我入左去咁耐..得你一個寫信比我...
你宜家返工..唔出去蒲我真係好開心......
U are my best fd forever....
我感覺到我身邊有好多人出賣緊我"""
點解之前咁fd...宜家搞到咁??
到底係你地既問題..定係我既問題??
點解大家好地地...你就偏偏搞咁多野出黎...
為左d咩牙>???
一本相簿!!有我同你7年既記憶"""
好想返到之前....細細個果陣....
mandy:我係十分重視你呢位朋友"""
forever friendS""
21/08
生日:;:晚上12點..好多同我講生日快樂""
早上同愛人魚食早餐..成晚冇訓..有??""
食完早餐落左金莎打機""
10點幾敏敏都落左黎""
打到12點幾..出左mk...唱k..
2點幾...yoyo..千嵐都黎左....""
過多陣.....牙shan同牙b都黎左..."
佢地送左donald比我”*
好開心""好耐冇試過咁多人陪我過生日"""
牙魚..敏敏.yoyo..千嵐..牙B..牙shan....thx你地""
forever friends"""
你地3個人做FD啦*
你地既圈子唔適合我...
有?野唔好勉強大家會好過?...
我都廢事講咁多!!
冇FD做咪冇FD做!
我連敏慈識左6,7年都放得低!!
有咩我放唔低呀??
唔好睇到自己咁重要啦!!
林敏慈:::
同你6年感情...估唔到你咁對我***
你好一句""我只需要愛情..唔需要朋友""
OKAY!從今開始...各行各路!!**
既然你可SD信息屌尻我""**
你同人講話因為你打過我..**所以我怕左你**
你錯啦!!我冇左你一個[[損友]]!!**
仲有大把FD""**你覺得我冇左你唔得咩""
你成日話我其他FD係害緊我:::
你口口聲聲話我成日為仔死為仔亡!!
最憎人有口話人冇口話自己!!
但係講黎講去..想害我果個咪又係你**
MANDY你講得岩..1年...好多野改變左...
我身邊好多野唔同左..如果我宜家再唔睇清楚...
早同敏慈..牙哥..牙豪食早餐...牙哥比錢我打的返學...
返到去7點57分....差?遲....
乜我真系甘差咩..?我做過d咩?
如果大家真系重視7年友情
點解因為一個sms就搞成甘
我鬧過你...你都鬧過我
但系我老實甘講...我真系冇系人面前話我打過你之後
你驚左我...我冇甘做過
想我同你冇fd做既人多都數吾哂
因為我同你曾經發生過既野
令到好多人都羨慕...你又明吾明e點
我識你甘耐,你覺得我系甘冷血既人咩
我會sd d甘底水平既sms比你咩
雖然我有好多中文字我吾識
但系我都吾會sd d甘衰既sms比你
我有重視過你咖
你試下開牙魚...叫牙魚問下迪迪
我e過幾月以泥...系米正系搵佢一個
我每次出泥...又系米講你壞話
牙彤:你識左我甘耐...你仲吾知我系一個咩人牙?
就算我真系有講你...我都系同迪迪講
''''我老公生日比我搵牙彤一齊過牙
我好開心牙...老公終於比我搵返牙彤玩啦''''
你聽邊過講...話我誚你壞話牙
你答我啦...!!e2個月....我正系搵
牙怡..迪迪..牙茛..老公..牙耀..牙健..kaman妹
我吾明...你點解甘話我
我搵牙魚果日都正系拎一拎套punk...都冇提過你
why???你甘易信人地既野
你知道我ga!!!如果我有做到對人吾住既野
我系吾會解釋甘多ga!!
但系我冇做到...我一定要還清白比自己咖
我知你知我諗咩ga!!!*你吾系甘silly ga!!
你應該好好甘諗下...7年友情
系米真系冇人比得上
如果你真系甘易放得底我e個朋友仔
甘你諗清楚...你系米真系甘著緊我e個fd
"我有事既時間,都系想好朋友+知己+姊妹既你
去關心下我..."睇"諒下我jeee!!"但系.....
冇fd做...都可能系令到你舒服既事泥既....
多謝你e7年對我既關懷..血與淚..
如果有心傾返件事既話...你拎小小勇氣打比我
我會同你慢慢傾....不過講明...如果真系傾
我吾希望大家又喊住甘傾.....
因為我吾想再用眼淚解除大家當中既誤會
[完]
|