今日同王子嘈左...!!
其實我都吾想呃佢-**
我先講事實比佢知..><
但系雖然誤會左我。
後來仲嘈起來.. ...]]
我便離開了他身邊~~
入夜了。
我和朋友出到旺kok遊玩
去了唱k aR!!
本來玩得好地地ga**
有個姐姐成日望住我]]勁驚囉"
原本我地系55號房玩..!!
但系房太細,. ..來的人又開始多
後來我們轉了大房再玩過一番+_+"
入到大房既時間冇人理我...甘我米自己唱歌仔囉!!
點知個姐姐過泥同我坐..!!
仲問左我好多野..]]又話我好可愛><*
個樣成日傻下傻下甘~*真系吹漲
後尾佢又叫我幫佢試酒/\/\玩得好開心aR
玩玩下既時間.. ,...姐姐又問我拎電話
又拎我個名"又話我似[黃伊汶]...!!
仲話教我"差妹"...我吾想學aR!
仲叫我遲d比佢"試妝"
姐姐仲話我好似佢表妹"好Q*??
都玩左好耐 !!傾左好耐了。
後來佢見我手腳凍冰冰..."仲比佢件衫我著住...!!
仲要系幫我著埋啵/\/\好爆囉!!*
後來有人玩冰...拋到我""姐姐仲吊到佢地卜街..!"
之後姐姐仲不停話我可愛**仲契埋我
果時我諗都冇諗就應承左佢..!!
姐姐又笑笑口甘話我好傻..好可愛
之後佢就成為左我第一個契家姐。
之前我講過吾會有契家姐ga!!*
可能系因為自己d親生家姐吾錫我啦><
又可能我覺得有契家姐好樣衰..好冇自由啦><
但系e個契家姐令到我有好多野都改觀左
牙咀姐姐系我第一個既契姐姐..]]
都系最後一個﹏吾會有人代替到佢ga!!
"飲左好多[[芝華士]]"..!!*
好正爆。搞到第二日都訓吾到..*
[完]

|