| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 10 月 30 日 星期日 |
 | |
| ○生日...........>3<● |
今日係30日號la~~~
>m<
係本小姐生日呀!!!!!!!
好開心喔.................
今日同慧姐la......怡姐la......+鎂la~~~~~
去中環ge.......某某地方~~~~~
睇.......................................................忽忽.
kakakakaka~~~~~~~~~~~~~~~~~~
當然唔止忽忽la~~~~~
仲有好多動物嫁...
有d好得意...
有d好樣衰...-0-"""""
睇完之後...我地就出銅鑼灣食野lu~~~~~~
好開心...
>m<!!!!!!!
我地去食kfc.........
食完之後我地幾個就去影貼紙相lu..
洗左都唔舍幾多錢呀...
有少少傷心-0-!!!!!!
不過算la~~~~
見今日咁開金十...
kekekekekekekekeke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
玩完之後都已經好夜lu~~~
所以+鎂就番屋企先la~~~
而我同慧姐去怡姐屋企玩la~~~
但一陣慧姐就要走la~~~>m<
不過都應該走嫁la~~
都咁夜lu~~
kekekekeke~~~
今年口既生日過得唔同d.....
好開金十!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2005-11-13 01:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|