.☆╯"' 時間之所以會救愛′O因為只有時間能肯定愛的存在*°◆
123a
暱稱: #﹏巧雨↘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
○羽毛球...............
┌.....乂考試......→...
比傻佬跟.........┘
葉老師生日呀~~~~
○生日...........>...
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 72
今日人氣: 15
累積人氣: 1969
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 10 日  星期三 晴天
負離子

今日LING陪左我去電負離子~~

唉....整成3粒幾鍾~~><

不過都好過LING紂LA~佢要成6粒幾鍾wo~

比我都死la~><

等我下次剪埋頭先~~

整完之後先去食野喔~~

成4點幾嫁~

食完就死左去漫畫店~但冇租到書書bo~~

之後番到屋企又係得個悶字lu~~

 

刊登時間︰2005-08-10 08:15 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 123a 的日誌)


★雙人★對戰賽^^" 於 2005-08-11 03:03 PM 發表:
sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!
sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!
sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!
sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!
sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...........
Posted at 2005-08-11 11:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



★雙人★對戰賽^^" 於 2005-08-11 01:10 PM 發表:
 Sorry ar!!
我一時忍唔住,
但我認真架!!!
你表姐有冇ICQ or MSN?
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔得呀~
死都唔比~~
 
Posted at 2005-08-11 04:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



★雙人★對戰賽^^" 於 2005-08-10 08:44 PM 發表:
電負離子電得靚唔靚啊?
我想睇下你電成點ar,
有冇相相ar?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

k掛~~- -v
有都唔比la~
- -v
你知死la~
敢係icq玩野~~
 
Posted at 2005-08-11 12:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]