| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 12 日 星期五 |
 | |
補習  |
唉.......今日又好早好早就起左身lu~~><

要陪細佬去佢個間中學整d野喔~~><慘慘~
li2日都咁鬼早就起左身~~
今日要補習喔~~補習ge日子又黎la~- -v

要補一粒鍾tim~~~><
li排好鬼死悶呀~~
8月20要番學校攞書書呀~~
同怡姐佢地一齊去喔~~開心^^""

但係一到8月20就姐係好快就要番學lu~~- -v

宜家又唔係好想番學喔~~
雖然係屋企係悶~但係..........................><
|
| 刊登時間︰2005-08-12 03:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Cindy 於 2005-08-13 02:08 PM 發表:
HIHI~~20號個日你地約左幾多點呀??

記住話比我知個時間呀~~知道矛?

|
網主回覆
hihi~~
唔知呀~~~- -v
等我問下先~~知就話你知la~^^
Posted at 2005-08-13 02:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
★雙人★對戰賽^^" 於 2005-08-13 12:48 PM 發表:
|
網主回覆
.............................
Posted at 2005-08-13 02:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
雯 於 2005-08-12 03:37 PM 發表:
|
網主回覆
我知我知~~
但係都唔會有人幫我攞la~><
你黎呀~~~@@ Posted at 2005-08-12 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|