| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 17 日 星期三 |
 | |
| 好早起身 |
今日好早就起左身同呀爸,細佬同埋表妹出左去la~~~

雖然好眼訓~~但都冇計嫁ma~~~
去到之後~~細佬就入左去lu~~
而我地就.............................係出面等佢~~

因為今日係細佬ge迎生日-0-
我地係出面等左一陣~~就去左飲茶lu~~~kekeke^^

飲完之後又番去個間學校等細佬放lu~~
等左大約半個鍾~~細佬終於放學la~~~~~
個陣係1點幾嫁~~~~>.<

慘慘!!
跟住我地就去左太古買d野~~~買完就番屋企la~~~
唉...............
今日好鬼攰~~~所以我一番黎贂一陣電視就訓左lu~~~

kekekekeke~~^^
今日雖然落雨~~但都唔錯呀~~~^^


|
| 刊登時間︰2005-08-17 07:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|