| «‹ May 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 8 月 19 日 星期五 |
 | |
又落雨  |
唉......................
今日又落雨la~~

搞到我冇哂心情~~
搵日唔落雨都唔得ge~

今日又好悶呀~~><
冇野做wo~~
不過聽日可以同怡姐佢地去學校攞書書呀~~
一定好重姐~~~

攞完就去圖書館做功課~~
話就話去圖書館做功課~但係就.........................kekekeke~~

去完圖書館就去街街~~
不過..............................希望聽日唔好落雨la~

如果唔係就慘慘la~~>.<
唉...............................................................................


|
| 刊登時間︰2005-08-20 01:03 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|