| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 20 日 星期六 |
 | |
| 落湯雞 |
今日同怡姐佢地去學校攞書書~~~
落好大雨喔~~雖然有帶遮~~~但係我地都好似變左落湯雞~~~-0-
巧慘慘~~~
攞完書就死左去食野la~~~
我地食完野梗係去圖書館la~~我地咁乖乖去做功課bo~~
kekekekekekekeke!!!
唉..................我地係圖書館逗留左幾粒鍾喔~~
不過無所講~~~我地係乖乖女i~ma~~~
跟住怡姐佢地就跟左我番屋企lu~~~
kekekekekekekekekekeke~~~
我擺低d書書之後就同佢地去筲簊灣行街街~~
雖然落大雨~~但可以去街街bo~~~~~~
點都去la~~~kekekekekekekeke!!!!!!!!!!!
今日雖然做左落湯雞~~
但都巧開心喔~~~

|
| 刊登時間︰2005-08-20 09:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|