| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 21 日 星期日 |
 | |
| 悶..................................... |
唉....................星期日係成個禮拜最悶ge一日~~

又冇做~~又冇野玩wo~~

聽日又要補習lu~~~~~不過聽日只係補1粒鍾炸~~~
kekekekekekekekekekekeke!!!!!!!!!!!
聽日諗住去怡姐屋企嫁~~~~
不過我聽日又要去天水wo~~~
但係我諗都得掛.............................-0-
我諗過左天水應該唔會悶悶lu~~
又可以同Ling Ling一齊lu~~~~~
kekekekekekeke~~
不過過到去個邊唔知有冇得玩電腦嫁~~~-0-
慘慘~~
不過唔怕la~^^
橫掂冇乜野好玩~~
唉..............................如果有得去街街就更加好la~

不過..................................>.<
|
| 刊登時間︰2005-08-21 05:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
╭☆怡☆╮ 於 2005-08-21 09:41 PM 發表:
|
網主回覆
唔好la~~
你問下+鎂睇下朝早得唔得la~
我又要補習又要去天水wo~~~
sorry ma~~~~ Posted at 2005-08-21 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
★雙人★對戰賽^^" 於 2005-08-21 09:39 PM 發表:
|
網主回覆
hihi~~
唔唔~~ Posted at 2005-08-21 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀鍵 於 2005-08-21 06:33 PM 發表:
hi/\/\黎lu∼個日記一日靚過一日bo...
好想快d番學∼係hm太悶∼
|
網主回覆
hihi~~~
kekekekekeke~~
真嫁~~@@

唔唔~~~~我都覺lu~~
^^ Posted at 2005-08-21 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|