| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 25 日 星期四 |
 | |
| 食壽司~~~~ |
今日9點幾就起左身la~~
又係比人嘈醒la~~~-0-
但係.....................我再訓過~~
不過只係訓多少少炸~~~
因為比人叫食野~~-0-
我未訓完嫁ma~~~~~~><
我起左身一陣~~LingLing就番教會lu~~~
佢話今日番教會係打波wo~~~~
之後我食完野就去左睇電視la~~~~~~~
到左1點幾!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我la~細佬la~表妹la~同埋表弟~~
一齊去食野la~~
舅母叫我地去食壽司wo~~~
咁我地梗係去la~~~
kekkekekekkekekkekkekekke~~
之後.....................我地幾個人食左成幾百蚊呀!!!!!!!!!!!!!!!
真係貴呀~~~~><
好采唔係我出姐~~~~~-0-
食完之後就去左玩la~~~
我地番屋企攞單車~~
去到公園個度~~
有2條友係到唱歌~~-0-
真係好好聽呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉.......................
過左一陣~我地全陪死哂番屋企lu~~
又係睇電視~~~
聽日就可以番屋企la~~~
好開心呀~~~~~
係到雖然唔錯嫁~~
但係..............................................
細佬好似唔多想番咁~~
但冇計la~~
我想番ma~~~~~0--
聽日番到屋企一定要完成埋我ge數學功課lu~~- -v
好采有得補習姐~~
如果唔係~我都唔知點做好呀~~~
今日都幾攰嫁~~~
|
| 刊登時間︰2005-08-25 07:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
★雙人★對戰賽^^" 於 2005-08-26 03:28 PM 發表:
HI!~
我琴晚都有食壽司AR
唔係好新鮮
BUT 5條友都食左$3OO幾蚊
|
網主回覆
hihi~~
唔唔~
哦.........
我地幾個加埋都食左幾百la~~
Posted at 2005-08-27 12:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
情人戰 於 2005-08-26 03:17 PM 發表:
hihi~~~我黎左啦~~
sor牙~~~咁奈先黎~~~
唔好嬲嬲wo><
|
網主回覆
hihi~~^^
等你黎好奈la~~><
唔唔~~
唔會嬲ge~~
kekekekekeke~~ Posted at 2005-08-27 12:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|