| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 26 日 星期五 |
 | |
| 番屋企~~ |
今日成3點幾先番到屋企呀~~~~~
今日本來番唔到屋企嫁~~
因為細佬佢唔肯番ma~~
佢話想係天水玩多日wo~~
但我想番ma~~因為係天水好悶悶ma~~~><
細佬係咁話要留多日~~我話唔制~~
比舅母聽到~~佢話留多日lo~~
但我話唔ma~~~~
之後.....................................................唉.....
好采呀媽話星期日去天水接細佬炸~~
所以我就可以番屋企la~~^^
番到屋企就開電腦lu~~~
跟住就申請msn啦~~申請個陣好煩嫁~~~-0-
但最後都得左~~^^
kekekekekekekekekekekeke!!!!!!!!!!
睇黎~~聽日又要開始做我ge功課lu~~~~~~><
又要加油la~-0-
|
| 刊登時間︰2005-08-26 10:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|