| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 30 日 星期二 |
 | |
╭巧︴開金十╮  |
今日巧開心喔~~^^

今日同慧姐,+鎂一齊去街街~~
我地睇完戲就去圖書館約埋怡姐~~
kekekekekeke~~
但....只可惜呀寶佢唔係度la~~

如果唔係我仲開心呀~~kakakakakakakaka!!!!
我地係圖書館都唔知有幾奈呀~~
我地做完功課就睇圖書lu~~
幾乖乖呀~~

呵呵!!!!
之後我地就去藍灣la~
食完野就去.........................................
到左5點幾+鎂佢地就要走lu~
唔知幾時仲可以出黎嫁ma~~><

咁快就走wo~~~~><
佢地走哂之後~~我同慧姐就番屋企lu~~~
我番到屋企就沖涼la~~
跟住就訓左一陣~~

因為真係好攰呀~~-0-

kekekekkekekke~
今日雖然好攰~~但好開心喔~~

^^
|
| 刊登時間︰2005-08-30 09:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
雯 於 2005-09-01 02:03 PM 發表:
hihi~~
好耐冇黎你板板la
今曰開學開唔開心呀

你要多d去我個日記板板ar
|
網主回覆
hihi~~
唔唔~~
你話呢~~
你就好la~~
成班直升~~
我記得王詩琪個間係中一至中三原班直升嫁~~
唉.......... Posted at 2005-09-02 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
╭o☆怡☆o╮ 於 2005-08-30 09:30 PM 發表:
 pooh ar~~
hihi~好耐無黎啦~
|
網主回覆
hihi~~
係呀~~
搞到我好唔開心呀~~
不過你宜家黎番就算la~~^^
幅圖圖好令令呀~~
多謝~~
Posted at 2005-08-31 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|