今天..4:xx去床..
落了去找牙靖& 凌..食野..
坐到7:xx食飯..食完飯之後..
我& 牙靖傾左好多野..
最近上學..可能真的陪小了很多..
但是..我們的友誼感情是不會改變..
當日契你是我妹..現在都是..
我們可能在日後日子會小見面..
但是..不表示我們不是朋友..你明白嗎?
不要再湖思亂想吧^^*
今天...2:xx 起床..落了去拎牙靖...食野..
上了波樓一陣..我便出了去搵張美欣& +儀*
出了去一直打機..7:xx 他們來了..*
我們等齊人便去打邊爐...*
去丁要等位=0=''無奈..
最後& +儀 佢條仔 牙潘去了打機..*
9:xx 食野...11:xx食完..
我們去了彩園坐了一陣...12:xx 回家..
今天發左了一點不愉快事情...
我希望你真的能夠改到..*
今天..2:xx 起床..玩了一陣電腦..出了去搵 豆腐 彥..去了食野..
之後去打機..在88見到淇淇..
7:xx彥& me 去了沙頭角搵胖胖..
12:xx回家
今天...照常上學...放學..我 & 貓貓 豆腐 婆婆 +儀 玲 去了海洋公園..去到玩鬼屋..嚇到我死>3<''玩左我最驚最唔敢玩的跳樓機..真係好好玩!!!!*仲影左好多相相^^'''10:xx回家..今天十分累.............
今天..早了去床..回到學校..沒有特別.. lunch..比人鬧到死..慘..其實入左男厠真係咁嚴重咩.. 唉><唔知點算好囉.. 最後兩堂英文..我好努力地溫默書.. 放學又要留在學校補默.. 4:xx 走人..出學校門口的時候見到呀康同呀軒.. 1齊行走..去火車站見到凌.. 我地去了上水食野..之後行左一陣.. 6:xx回家..
今天..早了去床..回到學校..沒有特別..
lunch..比人鬧到死..慘..其實入左男厠真係咁嚴重咩..
唉><唔知點算好囉..
最後兩堂英文..我好努力地溫默書..
放學又要留在學校補默..
4:xx 走人..出學校門口的時候見到呀康同呀軒..
1齊行走..去火車站見到凌..
我地去了上水食野..之後行左一陣..
6:xx回家..