今天..4:xx 落了去& 靖食野..上了波樓..
7:xx 出了搵康..
同埋佢朋友..1齊去玩立足..
之後去食飯..
10:xx 過了上水搵彥食糖水..
之後去了唱kkkkkk
早上6:xx回到家..
今天..照常上學..d 堂..好易過..
放學..& 玲 康康去了上水..
行了一陣..回家..
今天不知道什麼一回事..
很多人在等車..
康康& me 一齊等了很久...
回到家..等食飯..
8:xx 落了去找牙靖...
12:xx回家..
今年的中秋節十分快樂..
因為..今天是我& 康康一起的第1天..XDXDXP
今天..照常上學..本來不想上學的呢..
因為你的一句..我最後決定上學..
今天第1堂就是我最不喜歡的PE了..
跑林村河..累死..
lunch 貓貓喊..>3<''
放學..個個心情都不太好..
我倆 玲 凌去番了上水..
傾了一陣計,,行街..
6:xx回家...
今天..照常上學..
今天lunch早退了..
今天..是你最辛苦的第1天..
+油..我會支持你的..
多謝哥哥今天幫我向他說的那一句話..
你說得對的..希望真的能夠可以吧..
期待..無限的期待...
因為晚上& 貓貓傾電話3:xx才收線關係..
十分眼訓..>3<''
回到學校..心情什差..
放學...凌接我...
& 貓貓 豆腐佢地傾傾一陣..
回上水了..在上水食左小小野..
回家...