2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天


番學+番工 分類: 未分類

今天!一起床!雙眼腫了!> <

慢慢才沒有事!我想一定是最近不夠訓了!

我在上堂的時候訓了很多堂..

放學! & 玲 琪!係太和坐左一陣!

5:xx 我要走了!因為我要番工!

今天番工的時間好容易過!!

也不算十分累!^^



2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


番工..攰牙>< 分類: 未分類

今天..照常上學..

不過真係好攰><

回到學校..訓覺..不過冇一堂係訓得好的..

放學..係太和坐左一陣,,

& 貓貓一起番工..

放學..食埋野回家..

今天超攰牙..

條腰十分痛..番工好辛苦..

唔通我真的不捱得?>,<



2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天


番工.. 分類: 未分類

今天..1:xx醒了..

在家中玩電腦...

2:xx 出了去找凌..

& 她傾計...4:xx我便番工了..

放工..回家,,

屋企留飯給我..

 



2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


番工.. 分類: 未分類

今天''''2:xx 起床..

在家中玩了一陣電腦...

然後便整野番工...

9:xx收工* 牙嬌陪我食野..

之後我們傾了一陣計..便回家!



2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


打機+食飯 分類: 未分類

今天'''''2:xx起床..

在家中玩電腦...

3:xx 出了去上水找彥..

& 彥去了打機...

過了一陣..孫c 打來

我們去了石埸傾計..

再陪彥打多陣機..

我便搭車過元朗找矮妹...

我陪矮妹帶隻狗打針..

之後去了食飯..

再行街..買左對番學鞋..

10:xx 搭車回家..!



127suen
暱稱: SUE|\|*
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2006-11-18
心情十分好^^
沒有上學..*
早退行街,,*
萬聖節..*
文章分類
全部 (258)
訪客留言
Clomid Ameno... (Chassype)
Moduretic G... (Chassype)
Order Viagra... (Chassype)
India Pharma... (Chassype)
On Line Acti... (Chassype)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*云 云*
*恆 恆*
*衫 衫*
*細DEE*
*貓 貓*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 258
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 8209
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed