..

*||..,'.,.★友誼是脆弱的東西…〞〞
::;*] 像其他易碎而珍貴的東西一樣+||●',,,
////||!°* 需要很小心才能維持,,''''*
19891215
暱稱: TinG
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
........
.......
......
.............
文章分類
全部 (648)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
好友日記
阿焯 阿紫 阿豆 肥康 阿強 阿慧 阿希 阿藍 阿moon
日誌統計
文章總數: 648
留言總數: 133
今日人氣: 1
累積人氣: 3336
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 17 日  星期六   雨天


返大陸.... 分類: 未分類

今日返大陸...10點幾起左身..之後出去食野...

食完行左陣...上左A婆屋企拎月餅..之後坐下咁...

3點幾走..落大雨喎..仲要一號風球...返到屋企..

執下野咁..玩陣電腦..沖涼..差唔多6點走人...

去搭車..之後過關果D野..好快..冇咩人..之後搭的士返屋企...

多人到呀..排左半粒鐘先搭到車..返到去就去左酒樓..

去左第一間..冇位..咁多人..仲要等位..之後唔等..去第2間...

等左一陣就有位..之後食啦..佢地叫左辣蟹..都幾辣下..不過幾正..哈

食完返屋企..佢地又打麻雀啦...我就睇電視啦..12點就返左入房...

2點幾訓著左= ="...



2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天


.... 分類: 未分類

今日返8:30..好早呀..好眼訓..7:45起身..

之後就搭車啦...去到西鐵站以經8:20= =

到去兆康8:35= =..返到去9:00到..不過A..SIR

唔計我遲到..叫我下次早D..之後上堂啦..多數都係抄野..

上完有空堂..去左電腦室玩左一個鐘..都冇野玩..之後上中文

個MISS好似痴利根..講野唔清唔楚咁..之後佢拉果塊唔知咩落黎睇

拉極都拉唔到..好搞笑..之後佢好鬼大力咁拉..都拉唔到..陣間趺左黎

就搞笑啦..之後咩寫電話果D..我地唔寫啦..又話寫想人地點叫你= =都冇寫

陳思朗叫火嘴..笑死..一見到果名就勁笑..MISS行過黎話..有咩咁好笑...仲要問

一睇就知比人玩啦..一班得2個女仔..我諗我係正常小小..哈...我未聽過佢講一句野

如果點名果時..MISS果時叫火嘴..一定好搞笑..低B..上完食飯..去OK食..多人到呀

都迫唔到入去..有位放盒飯既地方都比人企哂..12:30放..1:30番去1堂..我地1:00到先食

A強自己去左7仔飯..太多人啦..1:35食完..行番學..1:45返到..豬仔包自己去買糖= =

上VB..又冇得上網..又抄野..悶呀...上完2堂3:30..就上數學..好悶..又唔識做

抄下A強呀..哈哈...放5:30..哇..返8:30放5:30..今日成日都好眼訓..上左好耐..

堂堂差唔多都係2粒鐘..放學返屋企...買左3杯雪糕..有4隻公仔..返去到沖涼..玩電腦

食飯..睇電視..同A強..焯MSN..AOC仲有A強個FD..本來A傑都玩..點知佢玩唔到-0-"

WIN左..哈哈..之後同A強玩無間度ONLNE..佢\話唔好玩..我都覺得..之後打埋日記...

哇..好鬼多字..哈

 

 



2005 年 9 月 15 日  星期四   晴天


得左! 分類: 未分類

今日11點幾起左身..之後12:00到去到西鐵站..

抬住部電腦..拎到我死死下..之後搭車啦...

去到間電腦鋪..佢就話火牛燒左..一係等2個禮拜..

佢要拎番去廠整..但係我唔見左張單..所以唔得..

要買一個$90..佢好快咁幫我裝左..咁我放左學先拎...

咁豬仔包佢返屋企食野..咁我就係佢屋企留下等佢...

等左佢好耐..應該都有半粒鐘...返1:30我地2:05先返到去-0-"

遲左咁多..返去上英文..教D野..唔難呀..都OK易..

上完2粒鐘..之後上FLASH..上下網..之後又做下野..

好快搞掂左啦...之後就放學..去拎電腦..拎番屋企...

拎到我死死下..又熱喎..6:30返去屋企..坐左半粒鐘先整番D線

之後同A焯.強MSN..豬仔包ICQ...之後都係睇電視啦.!!!



2005 年 9 月 14 日  星期三   晴天


..... 分類: 未分類

今日我返11:30..咁我10:00就去到A傑屋企...玩左一個鐘電腦

佢較個MON好光..玩完之後對眼好"支力"..我10:55就去西鐵站..

咁搭車啦..應該1:40返到去..唔記得啦!!上FLASH..又係上年教

VB果個,,第一堂冇聽佢講野..佢又冇"蚊"線..之後上下材屋..

落堂..之後上普通話..笑死我..講粗口..呢個"文員"仲有好多搞笑野..

果MISS問我地..有甚麼好笑(普通話讀)跟住佢就話..1.2.3..讀

笑到我呀..豬仔包..講D野又好笑..作估仔..哈哈哈..上完上生活技能..

2堂..低B嫁..佢問我地有咩要求...佢地話.......之後A..SIR又寫落白板到

1.每堂可以放早30分鐘..2.每堂有30分鐘大休..本來話係小休...30分鐘都叫小休

咁就改左大休..笑死..3.可以唔參與課堂上所有活動及戶外活動

4.只可遲到5.冇返可以當返左6.可以遲到30分鐘...呢6條真係勁!!

但係全部都唔得..只可以放早10-15分鐘..有5分鐘小休..唔可以唔參與

活動..遲到15分鐘當冇到-0-"..冇返點可以當有返..邊可以遲到30分鐘呀...

好搞野..4:10放左搭車返屋企..返屋企就玩電腦..我細佬返左..

咁就比佢玩啦..點知-0-"..玩左陣..就燒左個火牛..唉..之後打比豬仔包

求救..佢話聽日去整..聽日返1:30...唉..燒鬼左..

 



2005 年 9 月 13 日  星期二   晴天


又係返學.... 分類: 未分類

今日9:45起身..之後55分到就走人啦..之後經過A傑屋企

佢呀妹係到..傾左陣....聽日再去過先..哈哈..之後我就行去西鐵站

一行路就同A焯SMS...就係咁..SD到差唔多到學校...豬仔包係銀圍等我

我地遲左3個字到..45分先上到去..不過都冇野..上英文..今次呢個A..SIR黎

岩岩上堂果時好靜..果個都好似好留心咁聽A..SIR講野..今年要考叫職業英語

既試..到左第2個鐘..開始嘈啦..A..SIR又開始發火..再嘈遲放..哈...

跟住教哂D野..12:10到就放學啦..咁跟住去輕鐵站..唔知點解會咁多人既...

1:20到返到屋企..之後食杯面咋...食完睇電視...之後玩電腦啦...

夜晚都係食飯..係咁係到睇電視...今日同過..A強..焯MSN..之後就打埋日記...



2005 年 9 月 12 日  星期一   晴天


開學.... 分類: 未分類

今日11點幾起左身..之後睇電視..迪士尼開幕

玩陣電腦咁....之後食野啦..1點鐘走人..去返學..

今日返1:30...之後返到去..遲左小小..跟住坐左

唔夠半個鐘就放學...傻嫁...今日派左手冊..一張回條..時間表

下次去打WAR GAME..上次去消防局..仲有拎左學費減免果張野

今年我的班冇分到...有好多都係我地班..有幾個插左我地班既...

仲有..全班得2個女仔...唉...咁跟住就走啦..3點返到屋企...

玩電腦..之後食飯..睇電視..同A焯..傑..彤..強MSN...

之後打埋日記....

 



2005 年 9 月 11 日  星期日   晴天


...... 分類: 未分類

今日好早起身呀..9點幾..勁眼訓..唔想起身..

 

不過唔得呀..之後就出去啦..食野..之後就去搭車

!!冇位坐要企..企左大約半粒鐘..應該唔止咁快

勁"支力"呀..之後就落車..搭的士去姑媽屋企

去到坐下咁玩下電腦咁..不過部電腦上唔到網-0-"

都唔知有冇一粒鐘就走啦又搭車咁好眼訓..

差唔多訓著之後冇幾耐就落車啦之後去左惠康買野 

買左薯片買完返屋企..好鬼肚餓..一早淨係食左半碗面

跟住就買左D野食返屋企食返去去..食下野之後玩左陣電腦

AMSN..之後就出去食飯..又要坐出面..冇位..熱死呀

  

食完就走人..返到黎睇電視..玩電腦..A傑玩CAM..係咁係到講野

之後DL左聽歌舊野..可以有歌詞睇嫁…^^..之後打日記啦!!!!

聽日開學啦..死啦死啦唔知會唔會分班呢唔好呀….

 



2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天


..... 分類: 未分類

今日10點幾起身..之後就出去啦..去買野..

去左好多間百佳都冇..之後去左另一間先有..

買完就去食野..之後就去呀e屋企...去左一陣咁...

之後番黎...去呀婆屋企..行行下..A焯打黎佢話見到我..

我都見唔到佢..佢等車返大陸..傾左陣就收線..

上到呀婆屋企..3點幾就走...之後又買下野..5點返到屋企

之後沖涼..玩電腦..食飯..睇電視..睇鐵達尼號..睇左咁多次都係咁好睇...

同A傑玩CAM...好搞笑囉...今日係咁行..行到隻腳好痛...隻右腳勁痛...

之後都係睇電視....

 

 



2005 年 9 月 9 日  星期五   雨天


..... 分類: 未分類

今日9點幾起左身..之後係張床到10點幾先起身..卡

之後開電腦..都冇野玩...都係上材屋..悶悶地...

同A強.焯MSN咁..之後星仔係MSN搵左勁多人黎..好煩

D聲係咁響..之後CUT鬼左佢..夜晚就食飯..睇電視啦...

YUMMY YUMMY大結局..幾好睇呀...跟住都係咁..係到睇電視..

又玩下電腦咁..睇完就悶悶地...打日記啦..聽歌啦..MSN啦...

仲有MSN有個人ADD左我...我問佢係邊個..佢又問我係邊個..

又問我識唔識邊個..問完又問..之後佢話......下...我ADD錯人....

ADD錯人都有..運吉嫁...有問題..有問題....

 



2005 年 9 月 8 日  星期四   雨天


..... 分類: 未分類

今日11:30起身..之後睇電視...

之後玩電腦..好悶下..之後落大雨...

好正呀...有種幾特別既FEEL..唔知點解...

夜晚都係睇下電視..玩電腦咁...之後打日記..