今日返8:30..好早呀..好眼訓..7:45起身..
之後就搭車啦...去到西鐵站以經8:20= =
到去兆康8:35= =..返到去9:00到..不過A..SIR
唔計我遲到..叫我下次早D..之後上堂啦..多數都係抄野..
上完有空堂..去左電腦室玩左一個鐘..都冇野玩..之後上中文
個MISS好似痴利根..講野唔清唔楚咁..之後佢拉果塊唔知咩落黎睇
拉極都拉唔到..好搞笑..之後佢好鬼大力咁拉..都拉唔到..陣間趺左黎
就搞笑啦..之後咩寫電話果D..我地唔寫啦..又話寫想人地點叫你= =都冇寫
陳思朗叫火嘴..笑死..一見到果名就勁笑..MISS行過黎話..有咩咁好笑...仲要問
一睇就知比人玩啦..一班得2個女仔..我諗我係正常小小..哈...我未聽過佢講一句野
如果點名果時..MISS果時叫火嘴..一定好搞笑..低B..上完食飯..去OK食..多人到呀
都迫唔到入去..有位放盒飯既地方都比人企哂..12:30放..1:30番去1堂..我地1:00到先食
A強自己去左7仔飯..太多人啦..1:35食完..行番學..1:45返到..豬仔包自己去買糖= =
上VB..又冇得上網..又抄野..悶呀...上完2堂3:30..就上數學..好悶..又唔識做
抄下A強呀..哈哈...放5:30..哇..返8:30放5:30..今日成日都好眼訓..上左好耐..
堂堂差唔多都係2粒鐘..放學返屋企...買左3杯雪糕..有4隻公仔..返去到沖涼..玩電腦
食飯..睇電視..同A強..焯MSN..AOC仲有A強個FD..本來A傑都玩..點知佢玩唔到-0-"
WIN左..哈哈..之後同A強玩無間度ONLNE..佢\話唔好玩..我都覺得..之後打埋日記...
哇..好鬼多字..哈
|