今日又係6點起身..之後又係刷牙洗面喇..換pe.3落去做早操
今日全部人都做得好求其..唔知係咪太攰..不過呀sir又無話我地
唔知點解喎..做完就換3食早餐.食完就集隊..仲係要立正添!!!
不過企左1陣姐..之後就去玩喉筆..d男仔又要操多1陣..
玩喉筆果時要鬥快將個水樽出左張台格黎先贏..係用果技喉筆
噴水落過水樽到出左張台先得..我無玩到..淨係幫人用著果件消防3
同鞋..點知我地呢邊輸左..好似有12個人..全部比呀sir
噴濕哂d.3褲..都幾搞笑呀..玩完就到d男仔玩..我地又要操
玩完以經攰喇..又要操..之後返宿舍休息左1陣..又要落去..
今次著白鞋..因為玩水球..去到課室聽呀sir點用枝喉筆玩喇..無著白鞋
果d又比人罰掌上壓..呀焯都有..哈哈..聽完就去食飯
食完就玩水球..男仔玩先..我地就拎住d布圍左1個長方形咁
d男仔玩到d水噴到我地濕哂..好彩我得小小姐..之後到我地玩
點知我地輸左..仲要成身濕哂..格黎班d女話我地特登用水噴濕佢地
跟住我地又話係佢地濕我地..又串黎串去咁喇..玩之前果呀sir話
輸左今晚bbq無得飲汽水..點知我地問左另1個呀sir..佢話係呃
我地姐..1定有汽水飲..嘩!!好彩姐..不過輸左要做20下掌上壓
做完之後..我又多腳喎..係到踢水..d水搞到呀sir濕左小小
之後比呀sir罰左 20下掌上壓..咁多人望住我1個做..有小小
唔知點咁..不過呀sir都係玩姐..仲笑笑口咁..我做果時
係我格黎踏水..搞到我濕哂..不過都係玩下姐..我做左15下到
呀sir都無話我..哈哈..果個都好似好開心咁..入左黎幾日..幾時會見
到d人係笑嫁..係得好小..食飯果時先得..仲係要自己果班人講先
有得笑..果個都玩得好開心..玩完就換pe.3上pe..今日跑步呀
跑12分鐘..無得停係到行..要跑2000米..我跑左1400幾咋
咁跑得攰無氣..梗係要行嫁喇..我地跑完個時..呀sir話邊個無行過就舉手
咁梗係果個都有喇..佢罰我地坐無影櫈呀..仲要45度角..勁攰..
不過都好似係罰左5分鐘左右姐..之後換3.bbq喇..我地就要幫手搬櫈
d男仔就手拎野食喇..第3組d男仔好似咩都唔使做咁..整完就燒喇..
燒完就搵呀焯佢地傾下”計”咁喇..燒完之後又要操..跟住番去沖涼..沖完之後唔記得
換番d新3..咁咪去廁所換..點知話操車.要2分鍾落到去..
我仲換緊3..趕唔切落去..好彩呀sir無罰姐..咁有d就沖緊涼
都唔理..就沖乾淨果身就落去喇..最遲都房祖名同烏”英”..
話明操車梗係要快喇..仲要最遲果2個落黎..跟住d呀sir
又話我地不知所謂..跟住全部人都要跑圈..好似跑左10幾個..
都幾攰下..跑完就番去訓..跟全格黎班d女話如果唔係我地班d人
遲落黎都唔使罰跑圈喇..咁操車梗係要跑嫁喇..唔係落黎仲咩呀∼∼
miss.1早都講左要跑嫁..有乜理由話我地..咁我地班d女
又爆哂粗咁..之後返去訓..點知房祖名同烏英就報串..話我地話佢
咁事實佢沖涼沖得勁耐..沖成半粒鐘呀..搞到miss又話我地..
跟住好似搞到11點幾先訓!!!!
|