..

*||..,'.,.★友誼是脆弱的東西…〞〞
::;*] 像其他易碎而珍貴的東西一樣+||●',,,
////||!°* 需要很小心才能維持,,''''*
19891215
暱稱: TinG
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
........
.......
......
.............
文章分類
全部 (648)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
好友日記
阿焯 阿紫 阿豆 肥康 阿強 阿慧 阿希 阿藍 阿moon
日誌統計
文章總數: 648
留言總數: 133
今日人氣: 1
累積人氣: 3328
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 10 日  星期二   陰天


唉!!!! 分類: 未分類

今日11點幾起左身..之後又係玩電腦...

之後食杯面..因為無人煮比我食...

食食下有人打電話黎...係大陸d人打出黎!!!

話唔知邊個死左...即刻嚇左1跳....

原來係1個我同佢唔係太熟既....

但係同我呀媽.爸.呀婆果d幾熟!!!!

之後我就去左返學..約左呀焯1齊返!!!

肥康同呀強就係青雲等我地!!!!

之後返到去都係吹下水咁....放學又係同佢地走!!!!

返到屋企就沖涼..之後就出左去食飯...

因為我姨媽生日..同埋我舅父要走喇...返希臘喇...

可能3幾年之後先返黎1次...食完之後呀媽話比我聽

呀婆係屋企到喊!!因為有人死左..佢好似好傷心咁..

食飯佢都無黎..加上佢有d唔舒服...咁我呀爸食完飯

就返左大陸...因為要拜下佢咁....

       今日居然發生左呢d事!!!!



2005 年 5 月 9 日  星期一   雨天


唔洗返學!!! 分類: 未分類

今日唔洗返學..10幾就起左身..之後玩陣間電腦..

之後唔知仲咩..突然落好大雨..收窗都收唔切..

又大風..唔夠力”山”..跟住見到出面d樹..

好似打風咁∼又好似見到2個龍捲風咁!!!!!

食完野∼又係玩電腦..不過無咩玩..

聽下歌咁喇..咁就到左夜晚..

又係玩電腦同聽歌..因為無咩做!!

我呀爸唔知仲咩..去完廁所唔”山”水喉

跟住我又以為又人係到洗緊野..點知無∼∼

真係搞笑..之後就睇電視喇....

 



2005 年 5 月 8 日  星期日   雨天


無無聊聊又1日!!! 分類: 未分類

今日10點幾就起身..之後去左m記食野~~

跟住就同呀媽上左呀婆屋企..傾下"計"咁

3點幾就走左..返到屋企又玩電腦..

今日係母親節..唔知點解有d人話要買野比呀媽~~

但係我無啵..1家人食餐飯算喇!!!

如果送都唔知送咩..年年都係咁過嫁喇∼∼

食完就返屋企睇陣電視就電腦喇!!!

之後食左啫喱..因為好熱呀∼∼∼∼

   今日就係咁過喇!!!!



2005 年 5 月 7 日  星期六   晴天


好無聊!! 分類: 未分類

今日11點起身..之後去左食面....

之後同呀爸去左買電話比人..之後佢就返左大陸..

之後就同呀媽上左呀婆屋企..3點鐘就走左...

跟住返屋企玩電腦!!!之後夜晚睇電視..

奇幻潮好正呀...之後又玩下電腦咁喇!!

    1:30就訓左喇!!!



2005 年 5 月 6 日  星期五   晴天


最後1日!!! 分類: 未分類

今日又係6點起身..搞掂哂d野又換pe.3做早操..點知做做下落雨..

跟住返宿舍休息1下..之後就換3食早餐..食完又操..因為今日畢業禮

所以就係咁操..果個打數都大聲左..唔知係唔係最後1日..操完之後

之後就去左玩升降台..先頭以為好高..但上到去好似無咩野咁..

係到睇風景..呀sir又講下呢樣係咩咁喇..跟住又跑下喉架咁

要跑2次..跟住仲要大聲講..”我xxx完成第1次喉架.sir”

勁驚唔夠大聲..要講10次..之後再跑第2次..我講錯野..

我講左”我xxx岩岩完成左第2次喉架.sir..搞到要企埋1邊

不過有好多人都係咁..好彩之後無講錯..之後又去課室睇真正

消防員既畢業禮..又睇下人唱大無謂..勁正喎..唔知點解覺得

睇完之後又操喇..跟住操到3點幾..上去執野準備走喇..

差唔到4點到落去等進場..之後入到去企左半個鐘到..

又頒獎咁..講下呢4日既感受喇..最尾就係掉帽上天..唔知點解覺得好正

之後d人又影下相咁喇..咁就完左lu∼∼有d好似唔知點咁..下次都無得再入去喇

之後上去執野走喇..等呀sir黎檢查下間宿舍..呀sir話將係呢到學到既野

帶番學校..同屋企..佢話我地入去係教我地..唔係折磨我地..講完之後

就去課室..比番d電話人果d喇..之後就走喇..跟住返屋企梗係沖涼

玩電腦喇...我地計過..我地房9個女仔飲左2桶水..我未試過咁飲多水嫁!!

                4日3夜咁就完左喇!!!



2005 年 5 月 5 日  星期四   晴天


操車呀!!! 分類: 未分類

今日又係6點起身..之後又係刷牙洗面喇..換pe.3落去做早操

今日全部人都做得好求其..唔知係咪太攰..不過呀sir又無話我地

唔知點解喎..做完就換3食早餐.食完就集隊..仲係要立正添!!!

不過企左1陣姐..之後就去玩喉筆..d男仔又要操多1陣..

玩喉筆果時要鬥快將個水樽出左張台格黎先贏..係用果技喉筆

噴水落過水樽到出左張台先得..我無玩到..淨係幫人用著果件消防3

同鞋..點知我地呢邊輸左..好似有12個人..全部比呀sir

噴濕哂d.3褲..都幾搞笑呀..玩完就到d男仔玩..我地又要操

玩完以經攰喇..又要操..之後返宿舍休息左1陣..又要落去..

今次著白鞋..因為玩水球..去到課室聽呀sir點用枝喉筆玩喇..無著白鞋

果d又比人罰掌上壓..呀焯都有..哈哈..聽完就去食飯

食完就玩水球..男仔玩先..我地就拎住d布圍左1個長方形咁

d男仔玩到d水噴到我地濕哂..好彩我得小小姐..之後到我地玩

點知我地輸左..仲要成身濕哂..格黎班d女話我地特登用水噴濕佢地

跟住我地又話係佢地濕我地..又串黎串去咁喇..玩之前果呀sir話

輸左今晚bbq無得飲汽水..點知我地問左另1個呀sir..佢話係呃

我地姐..1定有汽水飲..嘩!!好彩姐..不過輸左要做20下掌上壓

做完之後..我又多腳喎..係到踢水..d水搞到呀sir濕左小小

之後比呀sir罰左 20下掌上壓..咁多人望住我1個做..有小小

唔知點咁..不過呀sir都係玩姐..仲笑笑口咁..我做果時

係我格黎踏水..搞到我濕哂..不過都係玩下姐..我做左15下到

呀sir都無話我..哈哈..果個都好似好開心咁..入左黎幾日..幾時會見

到d人係笑嫁..係得好小..食飯果時先得..仲係要自己果班人講先

有得笑..果個都玩得好開心..玩完就換pe.3上pe..今日跑步呀

跑12分鐘..無得停係到行..要跑2000米..我跑左1400幾咋

咁跑得攰無氣..梗係要行嫁喇..我地跑完個時..呀sir話邊個無行過就舉手

咁梗係果個都有喇..佢罰我地坐無影櫈呀..仲要45度角..勁攰..

不過都好似係罰左5分鐘左右姐..之後換3.bbq喇..我地就要幫手搬櫈

d男仔就手拎野食喇..第3組d男仔好似咩都唔使做咁..整完就燒喇..

燒完就搵呀焯佢地傾下”計”咁喇..燒完之後又要操..跟住番去沖涼..沖完之後唔記得

換番d新3..咁咪去廁所換..點知話操車.要2分鍾落到去..

我仲換緊3..趕唔切落去..好彩呀sir無罰姐..咁有d就沖緊涼

都唔理..就沖乾淨果身就落去喇..最遲都房祖名同烏”英”..

話明操車梗係要快喇..仲要最遲果2個落黎..跟住d呀sir

又話我地不知所謂..跟住全部人都要跑圈..好似跑左10幾個..

都幾攰下..跑完就番去訓..跟全格黎班d女話如果唔係我地班d人

遲落黎都唔使罰跑圈喇..咁操車梗係要跑嫁喇..唔係落黎仲咩呀∼∼

miss.1早都講左要跑嫁..有乜理由話我地..咁我地班d女

又爆哂粗咁..之後返去訓..點知房祖名同烏英就報串..話我地話佢

咁事實佢沖涼沖得勁耐..沖成半粒鐘呀..搞到miss又話我地..

            跟住好似搞到11點幾先訓!!!!

 



2005 年 5 月 4 日  星期三   晴天


今日都好攰呀!! 分類: 未分類

今日6點起身..之後刷牙.洗面喇..之後換pe.3落去做早操..又跑左幾個圈

之後3組都要派1個人出黎帶我地做早操.點知班男仔派左詹俊..話佢係班長

咁佢出黎做..人地做果d簡單d既..佢話做掌上壓喎..頂佢呀..平時做唔夠咩

仲要做20下..係都做10下喇..我地班d女勁啤佢囉.d男仔又係..

d女又爆哂粗喇..好彩呀sir話做10下姐..唔係真係死得..做完

就返宿舍換3去食早餐.飲麥精..都好喇..有得飲..不過唔係太鐘意飲

唔通唔飲咩..日日都勁口渴..唉.食完又要操喇..又要曬..勁辛苦

企成半粒鍾唔郁得..超攰..操左1粒鐘到..跟住去講解d滅火桶點用呀

又咩用途咁..又試下玩下咁喇..不過我無玩..有個呀sir成日拎住部

攝錄機係咁影.勁煩..去到邊都跟住哂..跟住去左玩”咩”氧氣樽..

個氧氣樽有10斤重..勁重..之後搵人做被救果個..我地4個人1組

”咩”住10斤重既氧氣樽入去救人..不過要濛住隻眼..不過我睇到小小

好彩我唔係做行頭果個姐..我跟住佢地..好彩無撞到野..因為佢會放d櫈

係地到..係要摸下又無野先行..玩完之後..就玩游蠅下降..都幾恐怖

下..綁住d安全帶..之後落去個呀sir到.叫我放開2隻手..跟住放蠅喎

嚇死我呀..勁驚會趺落去..不過唔會既..佢都係嚇下你姐..玩玩下

又幾好玩啵..玩完仲想玩多次..不過唔得..玩完又換3上pe..

今日室內划艇..要划2000米..我用左14分幾先做完..超攰

上完就換3去食飯..食完就去睇片..好彩唔使操..d男仔就要..

d片超悶..又係講消防..勁悶..睇到訓著左..好彩呀sir睇唔到

唔係又罰喇..之後又寫咩感想果d..之後返房沖涼訓覺..10:30

就要熜燈訓..我地10:40就熜左..因為好攰...



2005 年 5 月 3 日  星期二   晴天


勁攰呀!!! 分類: 未分類

今日好早起身..因為要去消防局..約左呀焯7:20係西鐵站等..點知返到去遲左小小

之後點名果d..之後死人呀sir就問呀藍仲咩唔返..仲叫我打比佢..佢仲即刻比個電話我

就要打比佢.唔通唔打咩..好彩無人聽..之後上車喇..搞到我自己1個坐..唉..算喇

去到之後..就即刻去左飯堂..點知d人係到講野..d呀sir勁大聲咁鬧.又罰人做掌上壓

第1日就罰..之後去左課室..聽d呀sir講野.又話要點坐果d..跟住又要發誓要全情投入

呢個camp同埋唔可以走..之後就去拎3褲..之後返宿舍換3喇..之後就操喇..

操左粒幾鐘..勁攰呀..之後去左玩黑箱..好玩呀..入面你乜都見唔到..黑蚊蚊

耍自己摸..4個人1姐..勁耐先出返黎..成日都行錯路..跟住個呀sir突然開門

開電筒..叫我地行呢面..之後出到去..跟住去飲水..勁快出返黎..之後又操..又曬啵

又熱..又攰..跟住食飯..終於有得坐下..食完又操..操完成身汗..之後又換3上pe

做熱身運動..做得勁多..又要做掌上壓..果d呀sir勁賤..佢話落就落..上就上..

勁攰呀..10下以經超攰..果個塊面紅哂..1路做1路比人鬧..果時覺得勁慘..做緊都要比人鬧

上完就換3落去食飯..d野又勁難食..食完又操..6點幾操到差唔多9點..之後沖涼訓..但係訓

唔著..又係到吹水.好似11點就訓喇∼咁先過左1日..第1日勁想走..但係唔得..入左黎無得出番去

                   呢日係超級辛苦呀!!!!