今日10幾點起身..之後玩電腦啦
之後食野..之後同豆msn
問我出唔出去玩..佢話打排球
我又唔想出..又唔係好識打
所就唔去..之後玩啦
玩到夜晚..沖涼..食飯..睇電視
今日11點幾起身..之後食野..玩電腦
1玩就玩到夜晚..沖涼..食飯..玩電腦
睇電視= =悶悶悶悶
今日10幾就起左身啦..之後玩電腦啦
1點幾..阿焯打比我..叫我2點佢新元中等啦
之後我2點走..咁我"搭"2到左啦..打比阿焯
佢話就到..等左佢地1陣..佢地黎到..就入左去買飛
唔記得左我= =..好彩見到佢地..唔係唔知點啦
之後買飛果d啦..今次睇頭文字d..買完就睇啦
有d都幾好笑..睇完..就搭西鐵去朗屏..
佢地報名學jazz..搞掂之後..又打排球啦
打左陣就買野飲..之後返屋企啦..返到屋企唔洗7點=口=
哈哈..沖涼..食飯..玩電腦...睇電視...
今日10點幾起身..之後玩電腦
就出左去食面..行1陣..就返屋企
玩電腦..6點幾就沖涼..出去食飯
返黎就睇電視..玩電腦= =
今日11點幾起身..嘩..琴晚諗左好多野
之後去m記食野..之後行多陣..就返左屋企
玩啦..到6點幾沖涼..食飯..玩電腦
睇奇幻潮..之後又玩啦
今日好早就醒左..因為落好大雨呀
點訓呀..之後又紅雨..對我都冇關係..
又唔洗返學..我細佬就唔洗..
之後又訓過啦..11點起身..
之後玩電腦..食野..打比肥康
叫佢睇下有冇得買果本書..冇幾耐
佢就話未有貨= =之後玩啦..
極之無聊..之後佢話訂左本書
唔知幾時拎..之後又玩啦..睇電視..
今日10點幾起身啦..之後諗住去買星夢本攻略啦
點知冇得買..話左今日出嫁ma..點知仲未有..
激死我啦..等左幾耐啦.之後又玩啦..
又lag到死..之後又死sever
想點呀..成9點先玩得..之後玩啦
睇電視..聽日買唔到..唔知點!!!!
今日10點幾起身啦..之後玩電腦啦..
食野..又玩..玩到6點幾..沖涼..
玩電腦..食飯..又玩..睇電視
好好睇呀...
今日11點起左身.之後玩電腦啦..
嘩..今日落好大雨呀....
之後又玩啦..到6點幾就沖涼
之後上材屋啦..阿紫果post比人推哂上黎..
之後我地好多人咪同佢嘈囉..卡卡..
夜晚玩星夢..有人問我做唔做佢老婆啵..
咁是但啦..玩下都好..卡
玩game..都玩埋呢d野...
今日12點起身..琴日12點比人迫左我去訓
但係我2點先訓..係到聽收音機..卡卡
之後食野啦..玩電腦啦..
玩到6點幾..沖涼啦..食飯..
睇電視..今集秀才遇著兵好好笑..
之後玩電腦啦..悶悶悶