..

*||..,'.,.★友誼是脆弱的東西…〞〞
::;*] 像其他易碎而珍貴的東西一樣+||●',,,
////||!°* 需要很小心才能維持,,''''*
19891215
暱稱: TinG
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
........
.......
......
.............
文章分類
全部 (648)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
好友日記
阿焯 阿紫 阿豆 肥康 阿強 阿慧 阿希 阿藍 阿moon
日誌統計
文章總數: 648
留言總數: 133
今日人氣: 3
累積人氣: 3330
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 29 日  星期三   晴天


好悶呀!!!! 分類: 未分類

今日10幾點起身..之後玩電腦啦

之後食野..之後同豆msn

問我出唔出去玩..佢話打排球

我又唔想出..又唔係好識打

所就唔去..之後玩啦

玩到夜晚..沖涼..食飯..睇電視



2005 年 6 月 28 日  星期二   晴天


好悶呀!!!! 分類: 未分類

今日11點幾起身..之後食野..玩電腦

1玩就玩到夜晚..沖涼..食飯..玩電腦

睇電視= =悶悶悶悶



2005 年 6 月 27 日  星期一   晴天


頭文字d...!!!! 分類: 未分類

今日10幾就起左身啦..之後玩電腦啦

1點幾..阿焯打比我..叫我2點佢新元中等啦

之後我2點走..咁我"搭"2到左啦..打比阿焯

佢話就到..等左佢地1陣..佢地黎到..就入左去買飛

唔記得左我= =..好彩見到佢地..唔係唔知點啦

之後買飛果d啦..今次睇頭文字d..買完就睇啦

有d都幾好笑..睇完..就搭西鐵去朗屏..

佢地報名學jazz..搞掂之後..又打排球啦

打左陣就買野飲..之後返屋企啦..返到屋企唔洗7點=口=

哈哈..沖涼..食飯..玩電腦...睇電視...



2005 年 6 月 26 日  星期日   雨天


冇野做!!!! 分類: 未分類

今日10點幾起身..之後玩電腦

就出左去食面..行1陣..就返屋企

玩電腦..6點幾就沖涼..出去食飯

返黎就睇電視..玩電腦= =



2005 年 6 月 25 日  星期六   晴天


..........!!!! 分類: 未分類

今日11點幾起身..嘩..琴晚諗左好多野

之後去m記食野..之後行多陣..就返左屋企

玩啦..到6點幾沖涼..食飯..玩電腦

睇奇幻潮..之後又玩啦



2005 年 6 月 24 日  星期五   雨天


玩到死呀..想出街呀!!!! 分類: 未分類

今日好早就醒左..因為落好大雨呀

點訓呀..之後又紅雨..對我都冇關係..

又唔洗返學..我細佬就唔洗..

之後又訓過啦..11點起身..

之後玩電腦..食野..打比肥康

叫佢睇下有冇得買果本書..冇幾耐

佢就話未有貨= =之後玩啦..

極之無聊..之後佢話訂左本書

唔知幾時拎..之後又玩啦..睇電視..



2005 年 6 月 23 日  星期四   雨天


玩..冇得買呀!!!! 分類: 未分類

今日10點幾起身啦..之後諗住去買星夢本攻略啦

點知冇得買..話左今日出嫁ma..點知仲未有..

激死我啦..等左幾耐啦.之後又玩啦..

又lag到死..之後又死sever

想點呀..成9點先玩得..之後玩啦

睇電視..聽日買唔到..唔知點!!!!



2005 年 6 月 22 日  星期三   晴天


又係玩!!!! 分類: 未分類

今日10點幾起身啦..之後玩電腦啦..

食野..又玩..玩到6點幾..沖涼..

玩電腦..食飯..又玩..睇電視

好好睇呀...



2005 年 6 月 21 日  星期二   雨天


玩..!!!! 分類: 未分類

今日11點起左身.之後玩電腦啦..

嘩..今日落好大雨呀....

之後又玩啦..到6點幾就沖涼

之後上材屋啦..阿紫果post比人推哂上黎..

之後我地好多人咪同佢嘈囉..卡卡..

夜晚玩星夢..有人問我做唔做佢老婆啵..

咁是但啦..玩下都好..卡

玩game..都玩埋呢d野...



2005 年 6 月 20 日  星期一   晴天


悶!!!! 分類: 未分類

今日12點起身..琴日12點比人迫左我去訓

但係我2點先訓..係到聽收音機..卡卡

之後食野啦..玩電腦啦..

玩到6點幾..沖涼啦..食飯..

睇電視..今集秀才遇著兵好好笑..

之後玩電腦啦..悶悶悶