199107
暱稱: *`°啄﹏啄 "*▋
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-06-19
2006-06-18
2006-06-07
.................
.................
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
b05enie1991
babymiloyiu
chloe_yanXD
Hooip_yan
life912
Miyako_ET
Roxanne_roxy
最近訪客
最近沒有訪客
[[*.從今天開始﹡.﹒我不會傻笑×|*'|[
*__ 如 童夢 一切 變舊.,,, 我 不 再 天真以後.,,,,,*!! ◆* .." 讓風吹乾我的臉"|/..,,.']痛就看不見/+,,· *★|||*,,某月某日再不奢望會有結果*|!
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 2255
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

    

                      

 

 

2006-06-19

今日....我發現我同牙爸真係有1條河格住左...而且條河介愈來愈闊....真係好唔開心....><"

我究竟應唔應該再為左佢既說話而流淚..........我好唔明白...

今日返到屋企....我一返到房..我牙爸就起左身....因為尋晚佢罵我唔"汁"野...話我死8婆...o個d說話...拎我覺

得佢唔係我牙爸囉...我返到房...就鎖門...唔想見到佢...可能你地會覺得我好小器...但係佢o個句野真係好hurt

我囉....我覺得係佢既世界中...好早就冇我既存在...平時我同佢講野都係1句起..2句止...根本就冇心機同佢講野..

佢開口埋口都要打打殺殺...我真係唔想再同佢講野....我鎖左門之後...我訓教教....因為訓教就唔洗聽到佢把聲lu...

我起身o個陣...佢叫我細佬爬入去睇下我做咩鎖門..咁我咪去開門囉....佢講左1句野..令到我已後都唔想同佢講野..

佢話我"離譜"...我有幾離譜呀,...佢有咩好野都係問我牙哥同細佬先...佢地2個都唔要...先至比我....你知唔知你尋晚

講過o個2句野令到我幾唔開心呀....你有冇當過我係你個女...每1次都係我錯...你岩哂囉....我真係唔明個天點解....

要揀你做我牙爸...你又知唔知我對住你好辛苦...我諗而家我考緊試佢都唔知囉...點解我地既關係會變成咁.....

我心目中既牙爸唔係咁....係1個了解我..關心我...唔會成日1有d唔開心..就搵我黎出氣既人...我唔係你既出氣公仔

....唔好再對我發脾氣...我忍夠喇...我o係屋企真係覺得好唔開心...

希望已後我d眼淚唔好再流出黎...我唔應該為呢d野而喊.........><"

刊登時間︰2006-06-19 05:20 PM     [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

               

  

                                                     






訪客留言 (返回 199107 的日誌)


*欣_gloria 於 2006-06-21 09:18 PM 發表:
仲有1日咋!!
努力呀...知道嗎!!
威比你呀爸睇都好呀..
可能你呀爸仍然都係覺得你唔好..
但係拎個彩都好呀..
自己自問真係問心冇愧..
係咪??
努力呀....

丫之嘛啦∼∼丫之嘛啦∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



呀琦.."* 於 2006-06-21 01:39 PM 發表:
欣欣講得岩ga~

唔好諗埋一邊呀~

有咩唔開心..第一時間同我地講~

唔好認呀~知ma??加油呀~啄!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*欣_gloria 於 2006-06-20 08:16 PM 發表:
唔好唔開心啦∼∼
你咪就下佢囉....
你爸爸有d重男輕女姐!
唔好咁<..話哂佢都係養你個呀嘛!!∼
開心d啦...
唔開心!我同你傾..
隨時搵我同你傾啦..
考完試..一齊出黎玩<.可以慢慢傾
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]