|
金日,,
要番學考試"地理"
因為係屋企都冇溫所以吾知點做>V<
之後口林住同老公坐71K嫁嗎,,
之後走左去陪丰丰.....
SORRY牙老公!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
走去M記食早餐,,
好味道,,
之後走番學校幫 MISS手,,
但係佢好似見吾到我地咁.......
走人=3=
丰丰走去小食部尹佢個8婆=3=
之後我味係咁打佢囉[[正常的]]
之後我走去同我牙媽去左沙田食野,,
之後牙媽去左大中,,
我就番屋企,,
5:30開食野LU.....
之後我就開電腦,,
|