|
金日,,
7:35出門口,,
去火車站WAITAR健,,
1齊番學,,
番到去,,
佢俾人捉,,
哈,,
我冇,,
叻叻><
之後,,
排隊上去,,
上6堂,,
1:10走LU,,
同鄧金,,媽媽,,牙妹去左食LUNCH,,
AR健話要番屋企,,
可是又吾C左個銀包,,
又要番1番學校=口="""
1:49番番學校,,
唉,,
我又俾MISS嘈,,
佢地仲要笑我=3="
衰衰衰__"
4點5點左右走,,
打俾佢,,
叫佢吾洗出黎,,
之後去左中央坐,,
坐到5:35走,,
笑死___"
6:00番到,,
食野,,
好味道>W<
E+玩MSN啦,,
吾講,,
BIBI__"
|