Qooza Forum write

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


[大粒野?` ] ☆ [ 2006 年 12 月 27 日  星期三 ]

今次大撚獲囉… 咳左成個月,仲未好番呀…  11 點幾起左身… 訓係度聽歌 (=O=")   之後同老媽講話想食腸粉同 馬拉糕 = = 之後佢就即沖去買… MUM ^3^ I |_OVE YOU!!

 

=X=" 之後無聊去下人地GE BLOG =0= 原來唔知我一個咁POOR = =" 佢地都冇PRESENT XD 不過其實佢地有 =0= 只不過一早拆哂 -0- 而我除左12月22日 MC & 0-11 俾左份野黎其他都冇 T-T POOR WOMAN...

 

我好想睇. 下KYLE / BUSY . . . T-T

 

仲有 7 日 . . . EXAMINATION  (T-T) 好似乜都冇溫過咁…

=大失敗!!!唉∼點算好?

 

琴日打俾高哥同佢針左幾耐下… 講埋D 女同老婆D野 =0= 之後又講 168CM 唔係好高果D野 = =" 佢話我把聲好沙… 梗係啦… 病成咁… 唉∼ 病左咁耐     冇人問候過我 (-00-) .......

 

T-T 唉~ MSN ON 唔到… 1Best load 唔到… 乜都唔掂.... 唉~ 我好失敗呀... 好冇用呀... T-T

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

我眼上面果大粒野幾時好番. . . = =" 今日冇溫到任何野 =00= 不過我一定唔會輸比你,因為我好憎你!唉∼ 我超爆憎你兩個人呀!好想你地快D死左去呀~~ 最好就係互媾果陣媾死左... 然之後我就同葉瑞倫一齊唔讀書~ 出去玩!= ="

 

HAHA∼同葉毓朗玩到勁 HAPPY = = 笑到肚痛 -0- 我扮白痴 ( 其實本身就係XD) 佢扮低B =0= 之後我地進行007 行動 = =" 我地偷食糖 =X= 之後諗辦法唔俾媽咪知… 我專登大大聲咁講:〔 細聲D呀!唔好俾媽咪知我地我地偷食糖呀!〕 = = 不過呀媽媽冇理到我 = = 之後我又大大聲咁講:〔我地要靜D!唔好俾媽咪發現呀!〕= = 細佬終於忍唔住"SHHH" 左我 -口-  

 

佢話唔知點處置D 垃圾… 跟住媽咪間房有D女人野 -00- 我就叫佢不如擺入去 =X=" 之後佢係度講:〔E∼女人紙尿PIN!〕= = 然後我就見到D臭密 =0= 我就叫佢GOGOGO =0= 之後佢係度狂笑 =X=  我就乘機偷佢幾粒糖黎食下 =0= AND THEN 我地"碌" 過去DUMP 垃圾… 再變透明… 變成爬蟲類 =0= 爬番去媽咪間房 =0= 

 

之後我同佢"碌"去厨房 =0= 呀媽化身美女厨神… 正到我暈XD 之後媽咪話:唔好煩啦∼ 唉∼ 係度低B…〕(當時我覺得好好玩  ^3^ )     我發現同D小朋友玩係最開心GE ^^ 因為佢地好天真好無邪,而同佢地一齊,我GE 智商都出現左顯著GE 變化XD

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 

6點幾打左俾 徐副班長… 佢好勁 -0- 認得出我把聲XD  佢好好笑 =00= 唔知佢E+ 高成點 0_0 聽講好高XD     之後CALL 王老師 ^^ 佢估左好耐先估中我係邊個… 我把聲太沙 (=X=) 佢都病左XD 一齊沙候XDDDDDD

 

之後CALL 張定SIR = = 佢係TST 食緊PFAY  ^X^ 我都想 =0= 佢叫我遲D再CALL佢 WOR~~其實我只係想要MISS LOW 電JAMA /,_.\   AIMIXU!!

 

<完.>

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 483 | »