今日聖誕節… 我比平日更加掛住你… 如果我同其他人講,好多人只會話我發姣同無聊… 所以,我決定從今日開始,少啲同人提起你,提都係BLOG 度提,Maybe 佢地就唔會話我發姣… 唔會再笑我豬扒。
今個聖誕節真係好LONELY = =" 不過冇左你GE 聖誕,唔會HAPPY 得去邊,不過今次仲衰,你係英國… 同女朋友開開心心 T-T 我就自己一個人係香港…
今日,我冇出過街,整日係屋企,冇人專登CALL 我。算啦∼ 年年都係咁,慣哂。不過係MSN 向 JAZAF 倒數 =0= 又係電話同PB 過左平安夜… 總算開心過 ^^
見到其他人GE BLOG 寫住有幾開心,有幾好玩。見到某D 同學GE BLOG 寫住同邊個邊個同學出去玩… 突然覺得自己… 唉∼ 我知道原因,知道點解…
祝自己HAVE A MERRY CHRISTMAS 啦^^
<完.>
|