星期5 - 巾俾左D野我,睇完之後好開心:)巾話會俾心機,下年同我1班… 你記住自己講過賫野呀… 我等你 :) 之後放學,又係同巾1齊,企係上次果個位,係度傾傾傾!講左D野俾佢知 :) 唔準講!
星期6 - MAROON 5 $ 690 ! 訓晏左,唔記得打鼓… JUNE 個MSN 痴左… ADD極ADD 唔到 。12 點之後 ( 星期日 ) 係度上 utube 睇黃子華同 D人惡搞天真GIL XD 睇O C 好好睇 !超好笑… 我真係愈黎愈愛黃子華同 OC > < ! 訓教 ,係度聽 [貪你可愛] 同 [TATA] 好好笑 ! 邊訓邊笑,好大聲 ! 媽咪叫我收聲 [-.-]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
星期7 - MAROON 5 $ 690 ! 哈哈 ! 買呀 ! 今日… 又唔記得去打鼓 ! 琴日笑丫拿笑丫拿笑丫拿笑丫拿!訓到兩點… 唉… 之後同DEDE政 MSN 左少少… 唉… D HW 好煩呀 MATH 唔見左個ID … 不過今日好開心GE事就係 --- 新增左好多 MSN 表情符號 !^3^ ... [-.-] 唉!又唔記得打鼓… 就咁又學唔到野野喇!> <!個死人 JUNE 又唔 ON… 沒有你的日子好辛苦 ! ( 賤貨?SRY 囉咁!以後唔叫。 我掛左賤貨係書包呀!隻賤貨好靚!^^ ) 唔記得 JUNE 個 PW 哈哈!
寫左D野俾 MK … 邊喊邊寫… 唉… 都唔知想點!之後聽 Gomenasai … 好掛住 t.a.t.u 好想佢地復出… 諗起 Youny, Edi 同 Glo 要走… 又好感觸 > < 媽咪係咁叫我做HW > < 之後教細佬做英文 HW ! 之後DOWNL 左D 低B 歌,好KAI ! 都係 COOKIES ! 好好笑… 我隻 CASIO 錶綠色果陣好靚 -.- 呀---------------- 好期待 MAROON 5 !!! ^^ 好開心呀 !! MATT 話平D 俾我 XD 不過果日都要用 $1000,為左你地,冇計 ^^ [ly M5]
唉… 好想做[她] GC , FOB , ALY & AJ 幾時黎香港呀 ? > < 寫左篇野俾 GC ! 第2篇了… 佢都唔回信 … 唉…
<完>
|