我要努力!!!
我唔要比姓李個家人睇死
我知唔夠你地個仔勁
讀全港頭幾名既國際小學
全級頭幾名,9歲就有獎學金!
問到政治既問題都可以對答如流!
又乖!
但係我到冇咩勁!
得個元朗區第三名,又唔得到爆既成績
隨時叻過我
但係話我就好啦!
唔好話我既家人
我阿哥至少放假都煮餐好似九大鬼既飯比你地食
你話佢冇禮貌又懶又乜
真係咁撚叻,就死去自己煮啦~
又話我阿媽,唔教我,好似好"種"我咁
教個個唔通係我老豆,你親細佬呀?
你細佬只係識得扮委屈,自己做錯野又扮委屈好似我地屈佢咁'
我地做錯野就要指指點點,踩低人地抬高自己
你地姓李個家個個都係咁撚仆街
我一定唔會比你地睇死既!!!
包括姓黃既結華!!
我會照顧到自己
去服務人地!
睇住黎!
唔好睇死我!!!
重有肖雲(我姑媽)你好野!
你呢d咁既性格
如果唔係同你有血緣關係,真係少接觸!
|