Fung's Story
任性 - 江若琳

都很想跟你對罵盡情胡鬧勝于拼命壓抑
成熟到去努力為你找個理由跟她很親暱

男孩如你那會疼惜大好人
其實很想宣洩我的怒憤
繼續容忍也盼望這樣誠懇愛你會得到你的關心
你只想與公主去熱吻
64306771
暱稱: 豐仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
好友名單
2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


唔好睇小我 無奈 分類: 未分類

我要努力!!!

我唔要比姓李個家人睇死

我知唔夠你地個仔勁

讀全港頭幾名既國際小學

全級頭幾名,9歲就有獎學金!

問到政治既問題都可以對答如流!

又乖!

但係我到冇咩勁!

得個元朗區第三名,又唔得到爆既成績

隨時叻過我

但係話我就好啦!

唔好話我既家人

我阿哥至少放假都煮餐好似九大鬼既飯比你地食

你話佢冇禮貌又懶又乜

真係咁撚叻,就死去自己煮啦~

又話我阿媽,唔教我,好似好"種"我咁

教個個唔通係我老豆,你親細佬呀?

你細佬只係識得扮委屈,自己做錯野又扮委屈好似我地屈佢咁'

我地做錯野就要指指點點,踩低人地抬高自己

你地姓李個家個個都係咁撚仆街

我一定唔會比你地睇死既!!!

包括姓黃既結華!!

我會照顧到自己

去服務人地!

睇住黎!

唔好睇死我!!!

重有肖雲(我姑媽)你好野!

你呢d咁既性格

如果唔係同你有血緣關係,真係少接觸!



2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


分手 驚訝 分類: 未分類

呢篇野,對我黎講,應該係分開至岩...

分手時,沉默是最好的問題,最圓滿的答案。
戀愛是甜蜜的,分手亦是難免的。
有誰不是痛過幾次,哭過幾次,才找到最後的愛。
分手是必經的經驗,但有些問題不必細問............

1.不要問:為什麼要分手?
無論答案是甚麼,都是你難以接受的原因。

2.不要問:你有沒有愛過我?
愛過如何,未愛過又如何,總之這一刻就是不愛。

3.不要問:我做錯了些甚麼?
愛不是講對錯,而是講感覺。相愛是談情,不是講理,當愛的感覺已經不存在,對和錯又可以挽回些甚麼?

4.不要問:我有甚麼不好?她有甚麼好?我有甚麼比不上她?
何必逼對方,再一次侮辱你,打擊你的自信心。

5.不要問:難道你不記得我們以前快樂的日子了麼?
他/她要離開,就是因為他/她要的是現在的快樂,和將來的快樂。

6.不要問:不如我們重新來過?
這個哀求只會令對方覺得你更可憐、更卑微。

7.不要問:我們以後還可不可以做朋友?
這樣拖泥帶水,對方只會感到厭煩。

分手時,沉默是最好的問題,最圓滿的答案。



2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


疑慮 愉快 分類: 未分類

琴日,betty找左翁sir黎同我面試,由於冇準備底下,好失敗,真係捱到最後幾分鐘架啦=.=

翁sir比左我好多意見,有d擔心我係唔係可以得到好既成績

而今日我同soso等人一齊去做中一義工,

我又遲到...幾時先改到?雖然有d腳痛行慢,不過快d出門口咪冇事囉...

去到自己開始找野做...,

我一直都知soso同我係唔同既做野方法

我見到佢咁對d中一,所以我有d保留...

不過當時得返15分鐘就開始啦。所以佢既做法都冇錯!

而我既做法係想對中一係同事關係

而佢係上司同下屬既關係

我一直覺得學野既係佢地,而家應該係佢地一齊做同一樣野

我想佢地自己一齊諗自己既位置,而唔想要我地決定佢地要做既野

主席真係一d都唔易做

就連一個對下屬既態度,都令我覺得好煩

我知自己惡唔起,更加知道自己係林善

到底我既位置...

係一個決斷既領袖

定係一位同上同落既領袖?

但係兩樣野都唔係我想要...