琴日,betty找左翁sir黎同我面試,由於冇準備底下,好失敗,真係捱到最後幾分鐘架啦=.=
翁sir比左我好多意見,有d擔心我係唔係可以得到好既成績
而今日我同soso等人一齊去做中一義工,
我又遲到...幾時先改到?雖然有d腳痛行慢,不過快d出門口咪冇事囉...
去到自己開始找野做...,
我一直都知soso同我係唔同既做野方法
我見到佢咁對d中一,所以我有d保留...
不過當時得返15分鐘就開始啦。所以佢既做法都冇錯!
而我既做法係想對中一係同事關係
而佢係上司同下屬既關係
我一直覺得學野既係佢地,而家應該係佢地一齊做同一樣野
我想佢地自己一齊諗自己既位置,而唔想要我地決定佢地要做既野
主席真係一d都唔易做
就連一個對下屬既態度,都令我覺得好煩
我知自己惡唔起,更加知道自己係林善
到底我既位置...
係一個決斷既領袖
定係一位同上同落既領袖?
但係兩樣野都唔係我想要... |