| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
| 發夢 |
分類: 未分類 |
最近發左勁多夢
都知自己d潛意識又再湧上黎
估唔到又發過,
有兩個人既,一個人既
唉,過去左,都差唔多冇咩點諗以前d事
點解重要係發夢見到呢?
|
2007 年 12 月 9 日 星期日  |
| 一年 |
分類: 未分類 |
已一年...
沒忘記上年的十二月九日是星期六
陪了彬去了吃飯
那年還想
下一年一定要好好再慶祝
不過現實是再次告訴我
這己是最後一次了
如今,在入夜後,發出生日訊息的行動亦消失了
我當日都忘了此事
我想,大家都應該忘了大家的笑臉吧!
要保持一個不實的笑臉,真的很累
因為我心中已起一個大門
他保護的就是最真的我
很想讓人靠近,但卻自我封閉
可笑!
我到底想什麼
我還是不知道
只知自己以前所認知的友誼
還是一個天真的想法
你們叫我最快樂也叫我最心痛
|
2007 年 12 月 7 日 星期五  |
| 爭執 |
分類: 未分類 |
今日最勁既事
當然係同人爭執
到底係唔係因為我態度或是時間上問題而嬲左我
以上問題都己唔係重點
要睇星期一佢想公報私仇定係玩心理戰先係重點!!
我要諗對策
我唔要做一位無能的主席!!!
不沮喪,不畏懼,不愚昧!!!
絕不低頭!!!!
多謝我家兩位軍師,
指出我eq過低
係既,我好易方寸大亂
敵不動,我做咩"吞"哂雞咁?
我要好好控制!!!
緊記!!!!!!不要幹低頭的事!!!! |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 43 | »
|