Fung's Story
任性 - 江若琳

都很想跟你對罵盡情胡鬧勝于拼命壓抑
成熟到去努力為你找個理由跟她很親暱

男孩如你那會疼惜大好人
其實很想宣洩我的怒憤
繼續容忍也盼望這樣誠懇愛你會得到你的關心
你只想與公主去熱吻
64306771
暱稱: 豐仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
好友名單
2007 年 6 月 8 日  星期五   晴天


中三最後一天 分類: 未分類

 最後一日......

我都唔知點講,中四我唔知去邊班,要努力呀!俊人地真係有努力,的確係唔可以同我比,
我有幾多心機係考試一星期溫,都唔及人地每天都有溫...

呢一日...我都唔知點講,自己唔想佢黎,但係黎左又係又一種解決...對我來講係最好,最快既解脫..

冇就係冇,係真係好真,考試定係其他野,每一樣野好似大石咁,我好崩潰...

不過慢慢d大石,我可以學識放低,但係d大石都未遠離,因為我一推走左,
佢會愈滾愈遠,到時我抓唔住...我已經推走幾個,我諗如果餘下既大石
當我對d大石再次有希望,我唔介意去揹,因為我願意去做...

miss鄭明天結婚,希望佢新婚快樂啦!

-------------------------------------------------------------------------------------

westlife - seasons in the sun

1.好聽
2.每當分開時好有鼓勵作用

We had joy, we had fun,              我們曾有樂事,我們曾有快樂
we had seasons in the sun;         我們曾在有太陽的季節下
but the wild and the song,            但輕狂與歌曲
like the season has all gone         好像季節一樣全部過去

好多謝一直支持我既朋友

肥周,betty,wing,重有一d唔方便露名

冇你地,我好難捱..

希望大家有機會中四再見!



2007 年 5 月 27 日  星期日   晴天


2007-05-27 分類: 未分類

 http://www.myspace.com/madonna

http://www.myspace.com/westlife

前幾日,上網找到westlife同madonna個日記,係真係假盲唔知啦,半信

星期五去游水幾好玩,證明我冇選錯活動,都冇去錯"位"

明天唔知去唔去接仔仔好,哈,玩具犬喎,好想養呀,起碼多樣野陪

近排愛上westlife d歌,要燒佢地出黎啦=v=~~~

-------------------------------------------------------------------

散下散咁,又幾好既,最好散哂,唔洗煩,嘿!



2007 年 5 月 21 日  星期一   晴天


搞瀋sir個犒搞到想死 分類: 未分類

 今日去溫書,悶到爆炸,有心聽得唔多=.=...

要溫化學呀....

我知道重有野,一定...

尋找他鄉搞左好耐,都唔知講咩好,講人生又講左好多次,

人生,意義在哪?我重未搵到=.=...

-----------------------------------------------------------

一言一語我知道發生咩事啦,我祝你有得玩就玩啦!