今日..都唔知點形容好,,!
好憎miss choy呀,,,成堂比佢xxxxx好唔据佢,,
最last果3堂,,lu...tie...霖,,cat,,,,,晴....勁比佢屌,,
霖仲死..要留堂抄書..放左學仲要比choy xxxxx..
我比佢x完.又到佢到,,慘..
van仲比choy屈,,明明有講到果個英文字...choy又話冇,,好彩勁多人都話有咋,,,
choy勁魚...但好多人都覺佢仲唔知自己錯,,,一定要係佢0岩,,pkkk..shit.
跟住..lu 我 mary 陪左tie去買銀包..簡左勁耐,,,
買左,,走啦,,
返到home 冇key,,,..等細佬返黎,,
打比你屋企冇人聽...周圍咁搵你,,,都搵唔到..唉唉唉,,
____________________________________________________________________________
仲有5日就係情人節啦,,,
朋友仔..想到送什麼給情人嗎???
真傷腦筋唷!=0="